ضرورت احداث بوستان «مادر و کودک» در قم

رئیس کمیته بانوان شورای شهر قم بر لزوم تجهیز و تأمین زیرساخت‌های جذاب ورزشی و تفریحی بوستان‌های بانوان تأکید کرد و گفت: انتظار می‌رود با توجه به نیاز بانوان، بوستانی با وسعت بسیار بیشتر به‌عنوان بوستان «مادر و کودک» که دارای فضای مناسب مادر و کودک باشد، ایجاد شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضرورت احداث بوستان «مادر و کودک» در قم
شناسه : 55612 | انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نرجس نیازمند با اشاره به افتتاح بوستان مریم در منطقه یک قم، گفت: بهره‌برداری از فاز نخست بوستان حضرت مریم برای افزایش سرانه‌های تفریحی بانوان شهر و بسترسازی جهت گذران اوقات فراغت یکی از نیازهای مهم منطقه یک شهر است.

عضو شورای شهر قم بابیان اینکه هم‌اکنون هشت بوستان بانوان در اختیار بانوان قمی قرار دارد، گفت: توسعه و افزایش بوستان بانوان به‌خصوص در مناطق پرجمعیت شهری جزو اولویت‌های شورای شهر قم است.

وی با اشاره به برنامه‌های مجموعه مدیریت شهری جهت احداث بوستان در منطقه دو نیز تصریح کرد: برای احداث بوستان بانوان در این بافت پرجمعیت و متراکم شهری نیز تملک اراضی در منطقه دو با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال انجام و در یک منطقه دیگر نیز در حال انجام بوده که به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

نیازمند، آرامش روانی را از کارکردهای مهم بوستان بانوان دانست و گفت: احداث پارک‌های موضوعی و مخصوص در شهر قم باعث افزایش مشارکت اجتماعی و نشاط در بین بانوان شهر خواهیم بود.

رئیس کمیته بانوان شورای شهر قم با بیان اینکه یکی از الزامات مهم در احداث بوستان بانوان در قم تجهیز و تأمین زیرساخت‌های جذاب ورزشی، تفریحی و فرهنگی برای حضور دختران و زنان شهر است، افزود: انتظار می‌رود با توجه به نیاز بانوان شهر بوستانی با وسعت بسیار بیشتر به‌عنوان بوستان مادر و کودک که در برگیرنده فضاهای ورزشی، فرهنگی و اجتماعی و همچنین فضای مناسب مادر و کودک باشد، ایجاد شود.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.