بررسی موانع اجرای طرح تفصیلی در منطقه ۶ قم

مدیر منطقه شش شهرداری قم خواستار ارائه بازنگری در طرح تفصیلی با در نظر داشتن موقعیت و تراکم منطقه و طرح‌های توسعه منطقه در بلوارهای کارگر، کشاورز، آیت‌الله کاشانی، حمزه سیدالشهدا(ع) و خیابان‌های بشارت و ثامن‌الائمه(ع) شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بررسی موانع اجرای طرح تفصیلی در منطقه ۶ قم
شناسه : 55513 | انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نشست تخصصی شهرسازی در حوزه منطقه شش شهرداری با حضور مجید متین فر معاون شهرسازی و معماری، مدیران حوزه شهرسازی و احمد ترکمن مدیر منطقه شش شهرداری برای بررسی طرح‌های توسعه منطقه با بررسی پیشنهادات در جهت تجدیدنظر در برخی ضوابط شهری برگزار شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم در این نشست اظهار داشت: هدف اصلی مدیریت شهری کاهش مراجعات شهروندان با پاسخگویی مناسب، در راستای بهبود خدمات‌دهی مطلوب  و استفاده از اتوماسیون اداری شهرداری از طریق سامانه‌های الکترونیک فعال است.

در این جلسه هم‌اندیشی، مدیران از نزدیک در جریان مشکلات شهرسازی ازجمله بافت‌ فرسوده، حریم راه‌آهن و دکل‌های فشارقوی برق قرار گرفتند و درباره مسائل و مشکلات جاری بحث و تبادل‌نظر شد و موضوع درخواست ها و بازنگری طرح خیابان زنگارکی مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان ترکمن مدیر منطقه شش، خواستار ارائه بازنگری به طرح تفصیلی با در نظر داشتن موقعیت و تراکم منطقه و طرح‌های توسعه منطقه در بلوارهای کارگر، کشاورز، آیت‌الله کاشانی، حمزه سیدالشهدا و خیابان‌های بشارت، ثامن‌الائمه(ع) شد.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.