آغاز اجرای طرح «شهربانو» در شهرداری قم

طرح «شهربانو» با هدف پاسخگویی مسئولانه، صیانت از حریم عفت عمومی و فراگیر شدن رعایت حجاب شرعی و قانونی با ابلاغ رسمی شهردار قم آغاز شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز اجرای طرح «شهربانو» در شهرداری قم
شناسه : 54613 | انتشار : ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، همزمان با هفته عفاف و حجاب در ابلاغیه سید مرتضی سقائیان‌نژاد در خصوص طرح «شهربانو» به تمامی ارکان شهرداری قم آمده است:  از آنجا که عفاف و حجاب در قرآن و سنت معصومین، آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری، قانون اساسی و سیاست‌های کلی فرهنگ  و آداب دینی و ملی جایگاه رفیعی دارد و همچنین با توجه به برگزاری جلسه شورای فرهنگی اجتماعی قرارگاه ۱۹ دی به میزبانی شهرداری قم و ارائه طرح جامع گسترش و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در مجموعه شهرداری قم با نام «شهربانو» ضمن قدردانی از فعالیت‌هایی که به‌صورت مستمر در این حوزه در حال انجام است، اقدامات اجرایی و سیاست‌های راهبردی این طرح برای اجرایی شدن ابلاغ می‌شود.

لازم به ذکر است راهبری و اجرای این طرح بر عهده اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل است که با تشکیل کمیته‌های لازم، ایجاد هماهنگی، تدبیر و پیش‌بینی سازوکار اجرایی این طرح را در نظر خواهند داشت. همچنین نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی و حسن اجرای کار بر عهده اداره کل حوزه شهردار خواهد بود.

به فعلیت رساندن ظرفیت‌های بالقوه برای ارتقای وضعیت عفاف و حجاب، پاسخگویی مسئولانه، صیانت از حریم عفت عمومی و گسترش امنیت اخلاقی در شهرداری، مقابله با تهدیدها و جنگ نرم دشمن، گسترش فضایل اخلاقی و فراگیر شدن عفاف و رعایت حجاب شرعی و قانونی و کاهش بدحجابی در مجموعه تحت نظر از ویژگی‌های این طرح است.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.