اختتامیه نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی در قم برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از برگزاری آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار فرهنگ و هنر خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اختتامیه نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی در قم برگزار می‌شود
شناسه : 54172 | انتشار : ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، امیر علی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی روز پنجشنبه هفته جاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار فرهنگ و هنر قم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره در سه بخش برگزار شد که نخستین بخش با عنوان بخش حرفه ای در موضوع هایی از جمله تیتر، مصاحبه و گزارش خبری بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بیان کرد: بخش دوم جشنواره بخش موضوعی نام دارد که در موضوعاتی همچون عفاف و حجاب، ایثار و شهادت و مسجد رکن محله محوری ترتیب یافت.

عموزاده بخش سوم را ویژه رسانه‌های حوزه دین عنوان کرد و افزود: در این بخش به انتخاب هیئت داوران از تعدادی از قدیمی‌ترین و فعال‌ترین مطبوعات حوزه دین که اثرگذاری بالایی دارند تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۸۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، گفت: صاحبان آثار برتر با اهدای لوح تقدیر و جوایز ارزنده تقدیر خواهند شد.

نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی، شهریورماه سال گذشته اعلام فراخوان شد که علاقه‌مندان برای ارسال آثار خود تا ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰ فرصت داشتند.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر
تقدیر از شهردار قم به‌پاس ۲۱ سال تلاش اثرگذار در مدیریت شهری
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.