ضرورت راه‌اندازی بازارچه‌های محلی برای عرضه محصولات مددجویان بهزیستی

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم گفت: با همکاری شهرداری و بهزیستی تلاش می‌شود تا بازارچه‌های محلی جهت عرضه توانمندی و محصولات مددجویان نهادهای حمایتی راه‌اندازی شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ضرورت راه‌اندازی بازارچه‌های محلی برای عرضه محصولات مددجویان بهزیستی
شناسه : 53936 | انتشار : ۰۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌ سیداحمد طباطبایی‌نژاد با اشاره به اقدامات انجام‌گرفته سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در قالب برپایی نمایشگاه‌های مختلف از ابتدای سال جاری، اظهار داشت: رویکرد اجتماعی شهرداری قم از ابتدای امسال پررنگ‌تر شده و تاکنون در قالب چندین نمایشگاه مختلف، بخشی از توانمندی‌های افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی فرصت عرضه محصولات خود را به دست آورده‌اند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم اضافه کرد: در مراکز فرهنگی در سطح محلات نیز زمینه لازم جهت عرضه توانمندی و تولیدات افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی بیش از گذشته پررنگ‌تر شده است.

وی با اشاره به برگزاری دو نمایشگاه در خصوص عرضه محصولات و توانمندی افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، تصریح کرد: در سطح محلات همچنین هماهنگی‌های لازم با مساجد نیز جهت ایجاد بستر لازم برای عرضه محصولات و توانمندی‌های این افراد انجام‌گرفته است.

طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: با همکاری بین شهرداری و بهزیستی استان تلاش می‌شود تا مکان مشخصی جهت عرضه توانمندی و محصولات مددجویان نهادهای حمایتی دایر شود.

نوشته های مشابه
جزئیات تشییع پیکر رئیس جمهور در قم اعلام شد
شاعران قمی در سوگ شهید جمهور
طنین تلاوت قرآن کریم در شهر قم
آمادگی شهر قم در برگزاری مراسم عزاداری شهادت آیت‌الله رئیسی
پیشنهاد نام‌گذاری یکی از معابر اصلی شهر قم به نام آیت‌الله رئیسی
طنین فضای معنوی حرم حضرت معصومه(س) در ساختمان اداری شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.