تدارک مدیریت شهری برای دهه کرامت/ از برپایی کاروان شادی تا نورافشانی

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، برنامه‌ها و اقدامات مدیریت شهری قم برای جشن‌های دهه کرامت را تشریح کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تدارک مدیریت شهری برای دهه کرامت/ از برپایی کاروان شادی تا نورافشانی
شناسه : 52960 | انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با تبریک میلاد کریمه اهل‌بیت(س) حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز جشن‌های دهه کرامت اظهار داشت: مدیریت شهری قم خود را مدیون حضرت معصومه(س) می‌داند و خادمان شهر همچون سنوات گذشته برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای برگزاری باشکوه‌تر جشن‌های دهه کرامت انجام داده است.

وی یکی از برنامه‌ها را اجرای کاروان شادی با مشارکت دستگاه‌ها و گروه‌های جهادی عنوان کرد و افزود: هماهنگی‌هایی برای تهیه گل‌های حرم مطهر به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری صورت گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم یادآور شد: همزمان با شب میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز جشن‌های دهه کرامت آسمان شهر به همت شهرداری قم نورافشانی می‌شود.

وی اهدای پرچم‌های «یا فاطمه المعصومه» به کسبه و مغازه‌ها و پخش فایل صوتی «سلام به حضرت معصومه علیهاالسلام» به‌صورت ثابت از برج‌های اذان را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: هماهنگی‌هایی و برنامه‌هایی نیز با سازمان پایانه‌ها و راه‌آهن برای استقبال از زائران و مسافران در این ایام اجرا می‌شود.

کلانترزاده با تأکید بر فضاسازی ۶۰ سازه محیطی و ۱۰ عرشه پل و سردر عوارضی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های این ایام اهدای گلدان به دختران در روز دختر همراه با شیرینی و فضاسازی ناوگان عمومی ازجمله اتوبوس‌ها و تاکسی‌هاست.

وی مشارکت در مسابقات مختلف را یکی دیگر از برنامه‌ها ذکر کرد و عنوان کرد: برگزاری تورهای مختلف قم گردی و حرم شناسی نیز در این ایام با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری پیش‌بینی‌شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: مشارکت در همایش دختران آفتاب، برنامه رسانه‌ای همسایه، برنامه شبکه جام جم، برنامه شهربانو و … نیز توسط مدیریت شهری قم در ایام جشن‌های دهه کرامت برنامه‌ریزی‌شده است.

وی، همچنین از اهتزاز پرچم‌های مزین به نام حضرت معصومه(س) در سطح شهر خبر داد و گفت: در ایام دهه کرامت نمایشگاه «از بلدیه تا شهرداری» با رونمایی از سند ۱۰۸ سالگی شهرداری قم در موزه حرم مطهر برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.