مدیر کل امور غله و خدمات بازرگانی قم خبر داد:

کیفیت آرد قم رتبه اول کشور را دارد

مدیر کل امور غله و خدمات بازرگانی قم با بیان اینکه هزینه هر کیسه آرد در قم حدود ۱۰ هزار تومان از سایر استان‌ها ارزان‌تر است، افزود: آرد این استان از نظر کیفیت رتبه اول کشور را دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کیفیت آرد قم رتبه اول کشور را دارد
شناسه : 525 | انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر۲۰ به نقل از مهر قم، بهزاد رادمنش بیان کرد: در استان قم فقط یک مرکز ذخیره سازی گندم وجود دارد که ملکی و متعلق به شرکت بازرگانی ایران است.

وی با بیان اینکه وجود یک سیلو برای استان قم کافی نیست، افزود: در حال پیگیری برای احداث یک سیلوی دیگر با مشارکت بخش خصوصی هستیم.

مدیر کل امور غله و خدمات بازرگانی استان قم با بیان اینکه گندم مورد نیاز استان قم ذخیره شده است، افزود: خوشبختانه مشکلی از نظر تأمین گندم مورد نیاز مصرفی در این استان وجود ندارد.

وی بیان کرد: فرایند خرید آرد دولتی در استان قم انجام می‌شود و هر نانوایی بر اساس قابلیت خود از کارخانه‌های آرد موجود در استان، آرد مورد نیاز خود را خریداری می‌کند.

رادمنش ادامه داد: آزادپزان می‌توانند آرد مورد نیاز خود را از سایر استان‌ها خریداری کنند همانگونه که از استان‌های دیگر نیز به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، آرد از قم خریداری می‌کنند.

وی بیان کرد: هزینه هر کیسه آرد در استان قم حدود ۱۰ هزار تومان از سایر استان‌ها ارزان‌تر است و همچنین آرد این استان از نظر کیفیت رتبه اول کشور را دارد.

مدیر کل امور غله و خدمات بازرگانی استان قم گفت: بر اساس آمار بالغ بر ۹۰ درصد آزادپزان از داخل استان آرد مورد نیاز خود را تهیه می‌کنند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.