ساختمان کانون پرورش فکری قم بهسازی شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم از بهسازی ساختمان این اداره‌کل با اعتبار ۳ میلیارد تومانی خبر داد گفت: بعد از سه سال بار دیگر ستاد کانون از پردیسان به مرکز شماره ۹ واقع در شهرک قدس منتقل شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ساختمان کانون پرورش فکری قم بهسازی شد
شناسه : 51202 | انتشار : ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، عملیات بهسازی ساختمان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با اعتبار ۳ میلیارد تومان از ردیف تملک دارایی به همت همکاران پشتیبانی عمرانی استان و با حمایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام و بعد از سه سال بار دیگر ستاد کانون در این ساختمان مستقر شد.

حامد حجتی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم گفت: بر اثر با بازگشایی بلوار آیت‌الله قاضی طباطبایی در محدوده ساختمان کانون و نشست ساختمان در سال‌های گذشته، متأسفانه ساختمان در معرض خطر ریزش قرار گرفت که منجر به تخلیه ساختمان و استقرار همکاران در بخشی از مجتمع پردیسان قرار گرفت. با پیگیری‌ها و تلاش همکاران، جذب اعتبار این بهسازی و مقاوم‌سازی در سال ۱۴۰۰ عملیاتی و اجرایی شد.

وی افزود: لازم بود هزینه‌های بهسازی این پروژه به دو بخش تقسیم می‌شود، بخش اول مقاوم‌سازی و بخش دوم بهسازی و تجهیز ساختمان بود. در عملیات مقاوم‌سازی علاوه بر اعتبارات استانی شهرداری منطقه ۴ قم نیز با اختصاص اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان دیوار خارجی اداره کل مشرف بر بلوار آیت‌الله قاضی را ترمیم و مقاوم‌سازی کردند و با اعتبارات استانی، ساختمان به‌صورت فنی مهندسی مقاوم‌سازی شد.

حجتی تصریح کرد: در بخش بهسازی و تجهیز نیز با به‌کارگیری نیروهای متخصص، بازطراحی ساختمان به‌صورت کلی انجام شد و در ادامه، ساختمان با اعتبار استانی تجهیز شد و همکاران کانون در سال جدید فعالیت خود را در ساختمان جدید با استانداردهای مناسب آغاز کردند.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
خرید ۵۰ دستگاه واگن متروی قم از شرکت پوژن چین
هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی تکمیل دسترسی‌های تونل غدیر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.