احداث میدان در مجاورت کوه خضر نبی(ع)

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از احداث میدان در مجاورت کوه خضر نبی(ع) با اعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال خبر داد و اهداف اجرای این طرح را بهبود عبور و مرور شهری، دسترسی آسان به مسیرهای مسجد مقدس جمکران، بلوار آیت‌الله بروجردی و مقابر شهدای گمنام، ایمن‌سازی محل و کاهش تصادفات عنوان کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
احداث میدان در مجاورت کوه خضر نبی(ع)
شناسه : 51070 | انتشار : ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به احداث میدان در مجاورت بوستان شهدای گمنام و کوه خضر نبی (ع) اظهار داشت: این میدان بااعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال و با مساحت سه هزار مترمربع در خیابان شهید رحیمی احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه در این پروژه بیش از هشت هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت مورداستفاده قرار خواهد گرفت، افزود: بیش از ۶۰۰ متر جدول‌گذاری نیز در احداث این میدان و اصلاح هندسی محل موردنظر استفاده می‌گردد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم اهداف اجرای این طرح را بهبود عبور و مرور شهری، دسترسی آسان به مسیرهای مسجد مقدس جمکران، بلوار آیت‌الله بروجردی و مقابر شهدای گمنام، ایمن‌سازی محل و کاهش تصادفات عنوان کرد.

اقبالیان با تأکید بر اینکه جهت اجرای این پروژه بیش از ۲۰ میلیارد ریال بودجه پیش‌بینی‌شده است، ابراز کرد: این پروژه ظرف مدت ۲ ماه تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

نوشته های مشابه
شهربازی سرزمین شادی در قم افتتاح شد
سرانه ورزشی شهر قم مطلوب نیست/ تلاش شهرداری برای توسعه سالن‌های فوتسال
۳۶ زمین روباز ورزشی در قم احداث می‌شود
هزینه ۷۰ میلیارد ریالی احداث مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع)
ضرورت تداوم ساخت زمین‌های روباز ورزشی در قم
مجموعه ورزشی بوستان خضر نبی(ع) افتتاح شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.