لزوم ساماندهی محل گیت بازرسی خیابان ارم/ شهروندان معترض هستند

سخنگوی شورای شهر قم گفت: با توجه به آرام‌سازی خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی و عدم تردد خودرو، بخش قابل‌توجهی از مردم که قصد ورود به حرم مطهر را ندارند با مانع گیت بازرسی مواجه می‌شوند و اعتراضات زیادی در این خصوص شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم ساماندهی محل گیت بازرسی خیابان ارم/ شهروندان معترض هستند
شناسه : 50216 | انتشار : ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن محرری در دیدار اعضای شورای شهر قم با آیت‌الله سعیدی، با اشاره به روند احداث پیاده‌راه در خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی(ره) و آرام‌سازی در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)، اظهار کرد: قسمتی از این خیابان بین صحن فاطمی و شبستان امام خمینی(ره) باقی‌مانده که آسفالت بوده و منظره ناخوشایندی را ایجاد کرده است.

سخنگوی شورای شهر قم ادامه داد: علت عدم اجرای پیاده‌راه در این نقطه وجود گیت بازرسی است که مشکلاتی را نیز برای مردم ایجاد کرده است.

وی با تأکید بر اینکه قسمتی از کف‌سازی این خیابان سنگفرش و قسمت دیگر آن آسفالت است، ابراز کرد: با توجه به آرام‌سازی خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی(ره) و عدم تردد خودرو، بخش قابل‌توجهی از مردم که قصد ورود به حرم مطهر را ندارد و می‌خواهند به خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی(ره) تردد کنند با مانع گیت بازرسی مواجه می‌شوند که اعتراضات زیادی در این خصوص می‌شود.

محرری خاطرنشان کرد: در صورت تدوین طرح امنیتی جدید در این منطقه از سوی شورای تأمین استان، شهرداری قم آماده اجرای پیاده‌راه در باقی‌مانده این خیابان خواهد بود.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.