لزوم تهیه خودروهای برقی برای سهولت تردد در اطراف حرم

نایب رئیس شورای شهر قم گفت: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در تلاش برای خرید خودروهای برقی برای سهولت تردد تا حرم مطهر بوده که لازم است در این خصوص از ظرفیت خیرین یا بودجه‌های ملی استفاده کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم تهیه خودروهای برقی برای سهولت تردد در اطراف حرم
شناسه : 50213 | انتشار : ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمود مسگری در دیدار اعضای شورای شهر قم با آیت‌الله سعیدی، با اشاره به اینکه همه ما افتخار می‌کنیم که خادم حضرت معصومه(س) هستیم، اظهار کرد: از آستانه مقدسه بابت همکاری در احداث پیاده راه اطراف حرم مطهر که باعث آرام‌سازی این منطقه شده تشکر ویژه داریم.

وی با بیان اینکه نگرانی برای افرادی که مشکلی پیاده‌روی دارند وجود دارد، تصریح کرد: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در تلاش برای خرید خودروهای برقی برای سهولت تردد تا حرم مطهر بوده که لازم است در این خصوص از ظرفیت خیرین و یا بودجه‌های ملی استفاده کنیم.

نایب رئیس شورای شهر قم ادامه داد: مورد بعدی سیما و منظر حاشیه این پیاده راه‌ها بوده که درشان قم و حرم مطهر نیست و باید برای بهسازی آن بودجه‌های ملی لحاظ شود.

وی با اشاره به اینکه معضل کمبود پارکینگ از دیگر موضوعات این منطقه است، گفت: پارکینگی در تقاطع عمار یاسر و آذر در حال نهایی شدن است که ۳۰۰ خودرو ظرفیت دارد، ولی باید بتوانیم اطراف حرم مطهر پارکینگ‌هایی با ظرفیت کمتر که باعث ترافیک نشده را راه‌اندازی کنیم تا معضل پارکینگ این منطقه نیز حل شود.

نوشته های مشابه
اجرای عملیات عمرانی در آخرین بلوک‌های شهرک خودرو قم
بررسی مشکلات مجتمع تجاری شمسه قم
گزارش حسابرسی سازمان‌های شهرداری قم به‌زودی ارسال می‌شود
برگزاری جشن بزرگ «در سایه کریمه» در بوستان‌های قم +تصاویر
شورا نباید به محل جنگ تبدیل شود
اختیارات مدیریت شهری با تشکیل سازمان شهرداری‌ها محدود می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.