کشف ۴۷۰ کیلو مواد مخدر در قم

فرمانده انتظامی قم از کشف بیش از ۴۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان طی ایام نوروز خبر داد و گفت: تریاک با ۴۳۵ کیلو در رتبه اول کشفیات قرار دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کشف ۴۷۰ کیلو مواد مخدر در قم
شناسه : 50107 | انتشار : ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی با اشاره به حوزه کشفیات مواد مخدر در ایام نوروز، گفت: از آغاز طرح نوروزی ۴۷۰ کیلو و ۷۹۲ گرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد که تریاک با ۴۳۵ کیلو در رتبه اول کشفیات قرار دارد، همچنین ۵ قاچاقچی و خرده فروش مواد افیونی نیز در این رابطه دستگیر شده‌اند.

وی همچنین در رابطه با کشف ۲۸۶ کیلوگرم تریاک از خودروی تیبا، گفت: در پی تماس مردمی مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو تیبا پارک شده حامل مقادیر قابل توجهی مواد مخدر است، بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی قم افزود: در ادامه با حضور پلیس خودرو شناسایی و مورد بازرسی قرار گرفت و ۲۸۶ کیلو گرم تریاک در قالب ۲۹ بسته ۱۰ کیلوگرمی در داخل ۱۳ کیسه پلاستیکی کشف و خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه پلاک خودرو مذکور جعلی بود، گفت: به منظور دستگیری متهمان مرتبط، خودرو تحت مراقبت نامحسوس مأموران قرار گرفت که نتیجه ای حاصل نشد.

میرفیضی همچنین با اشاره به کشفیات در حوزه مبارزه با قاچاق کالا، ارزش ریالی کالاهای کشف‌شده قاچاق را ۱۲۸ میلیارد دانست و گفت: ۲۷ دستگاه انواع خودرو قاچاق‌‌بر توقیف و ۳۷ نفر متهم دستگیر شدند.

وی افزود: همچنین ۳فقره پرونده اخلال در نظام توزیع مرغ و تهدید علیه بهداشت عمومی و احتکار به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال و یک فقره پرونده جذب سپرده غیرقانونی به مبلغ ۷۸ میلیارد ریال تشکیل شده است.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.