بازدید مسافران نوروزی از «مقبره‌های گنبد سبز» در قم

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم گفت: مجموعه تاریخی مقبره‌‌های گنبد سبز و خانه موزه شهیدان زین‌الدین در ایام نوروز در دو نوبت صبح و بعدازظهر به صورت رایگان پذیرای مسافران نوروزی بودند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازدید مسافران نوروزی از «مقبره‌های گنبد سبز» در قم
شناسه : 49942 | انتشار : ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد با اشاره به اقدامات سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم در ایام نوروز تشریح کرد و اظهار داشت: سازمان فرهنگی شهرداری قم از ابتدای سال نو برنامه‌های خود را در مسیر افزایش نشاط اجتماعی و شادی آغاز کرد و استقبال از مسافران به شیوه‌ای نوین و با نمایش مردان بلند قد و هنر نمایش اجرایی شد.

وی از برگزاری تورهای قم گردی خبر داد و گفت: امسال در اجرای این تور نگاه خاصی به همه اقشار جامعه به ویژه معلولین و سالمندان داشتیم و استقبال خوبی از این تور شد.

طباطبایی نژاد ادامه داد: مجموعه تاریخی مقبره‌های گنبد سبز و خانه موزه شهیدان زین‌الدین در ایام نوروز در دو نوبت صبح و بعدازظهر به صورت رایگان پذیرای مسافران نوروزی بود.

وی بازدید کنندگان مجموعه تاریخی مقبره‌های گنبد سبز را روزانه ۲۰۰ نفر اعلام و بیان کرد: در تمام بوستان‌ها برنامه‌های فرهنگی تفریحی و هنری در قالب برنامه‌های سرود، تاتر، نمایش عروسکی و مردان بلند قامت با موضوع عرض ارادت به ائمه اطهار (ع)و معرفی هویت شهر قم اجرا شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان، بوستان در تراز انقلاب اسلامی به کمک بسیج و دفتر تبلیغات اسلامی بود که با برپایی غرفه و اجرای  برنامه‌های فرهنگی و تعامل با مردم در چند بوستان پیگیری شد.

رئیس کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرداری قم از  برگزاری  جُنگ‌های فرهنگی با نام عید در عید خبر داد و گفت: این جُنگ فرهنگی از شب دوم سال نو از ساعت ۸ تا ۱۰ شب در میدان آستانه برگزار شده و پذیرای شهروندان و مسافران و زائران بوده‌ایم.

طباطبایی‌نژاد در پایان به نحوه اجرای برنامه‌های ورزشی در بوستان‌ها اشاره کرد و یادآور شد: علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و هنری برنامه‌های ورزشی مانند پهلوان‌شو، مسابقات ورزشی، بازی‌شو به صورت بازی‌های سه‌گانه در سطح بوستان‌ها و رده‌های سنی مختلف اجرا شد و در هر نوبت بیش از ۱۰۰ نفر شرکت کننده داشته است.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.