دستگیری ۲۷۰ متهم در طرح ارتقای امنیت اجتماعی

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنيت اجتماعی در هفته نخست نوروز در قم، گفت:۲۷۰ متهم اعم از اراذل و اوباش، سارق، خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگير شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دستگیری ۲۷۰ متهم در طرح ارتقای امنیت اجتماعی
شناسه : 49601 | انتشار : ۰۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بهادر اسماعیلی گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز و ناامن‌ کردن محیط برای مجرمان در تعطیلات نوروزی از اول تا ششم فروردین ۱۴۰۱ اجرا شد.

وی ادامه داد: ۲۷۰ متهم اعم از اراذل و اوباش، سارق، خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم همچنین از کشف ۷۳ دستگاه وسیله نقلیه اعم از انواع خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه سرقتی خبر داد و گفت: همچنین کشف ۴۲ کیلو و ۶۵۰گرم انواع موادمخدر، کشف ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر فرآورده های نفتی خارج از شبکه توزیع، کشف ۴ قبضه سلاح جنگی و شکاری، کشف بیش از ۸۰ رأس احشام سرقتی و کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از منازل و اماکن خصوصی از دیگر موفقیت‌های طرح ارتقای امنیت اجتماعی بوده است.

اسماعیلی، رویکرد پلیس قم را مبتنی بر اصل پیشگیری و عدم وقوع جرائم دانست و خاطرنشان کرد: پیشگیری، فرصت ارتکاب جرم را از بین می‌برد و مردم شریف استان قم، باید با رعایت موارد حفاظتی و ایمنی در حفظ و نگهداری اموال خود با همکاری پلیس، دست سارقان را در رسیدن به اهداف شومشان کوتاه کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های مشکوک، به ویژه در زمینه سرقت، توزیع انواع موادمخدر، قاچاق کالا، احتکار و ایجاد مزاحمت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل و اطلاع دهند.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.