ثبت یک میلیون و ۶۰۰ هزار سفر به قم

استاندار قم با بیان اینکه از ۲۵ اسفندماه تا ۵ فروردین ماه جاری یک میلیون و ۶۰۰ هزار سفر در قم ثبت شده است، گفت: طی این مدت آمار حوادث رانندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ثبت یک میلیون و ۶۰۰ هزار سفر به قم
شناسه : 49577 | انتشار : ۰۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی در حاشیه بازدید از مرکز کنترل هوشمند ترافیک شهرداری و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم، با بیان اینکه از ۲۵ اسفندماه تا ۵ فروردین‌ماه جاری یک‌میلیون ۶۰۰ هزار ثبت سفر در قم انجام‌گرفته است، اظهار داشت: طی این مدت آمار حوادث و سوانح رانندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش‌یافته است.

استاندار قم افزود: ورودی و خروجی در محورهای مواصلاتی قم از ۲۵ اسفندماه تا ۵ فروردین‌ماه جاری بیش از ۵۰ درصد رشد کرده است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود در سال جاری نقاط حادثه‌خیز باقی‌مانده در محورهای مواصلاتی استان برطرف شود، تصریح کرد: در کنار رفع نقاط حادثه‌خیز باید رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و بستن کمربندی ایمنی و سرعت مطمئنه نیز توسط رانندگان جدی گرفته شود.

شاهچراغی با اشاره به خدمات ستاد تسهیلات سفر شهرداری قم نیز گفت: به دلیل تقارن مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، هماهنگی‌های مطلوبی از چند ماه گذشته شکل‌گرفته و همراهی‌های بین دستگاهی نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است.

وی با تأکید بر کمبود زیرساخت‌های گردشگری در قم، یادآور شد: برای جبران بخشی از کمبودهای اقامتی در این استان، فضای تعدادی از مدارس و سالن‌های ورزشی به این امر اختصاص پیدا کرد.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.