خدماترسانی ۴ هزار نیروی شهرداری قم در ایام نوروز
به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به آمادهباش تمامی عوامل خدمات شهری شهرداری، اظهار داشت: شهرداری قم از چند ماه گذشته با رویکرد خدماترسانی حداکثری به زائران و مسافران، برنامهریزیهای گستردهای داشته و با تشکیل ستاد خدمات زائران و آسیبشناسی سالهای گذشته با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمات، فعالیتهای خود را آغاز کرده است.
وی، برنامههای متنوع شهرداری در ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر را موردتوجه قرار داد و گفت: ۱۰ کمیته و ۸ ستاد شهرداری قم در مناطق هشتگانه به همین منظور از حدود چهار ماه گذشته فعال و مباحثی مانند اسکان، ایمنی و ارزاق زائران و بهبود سیما و منظر، بهداشت و ارتقای سلامت محیطزیست شهری را در دستور کار خود قرار داده است.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به برنامههای اسکان زائران و مسافران نوروزی تصریح کرد: بوستان مهدی، هاشمی، امام رضا(ع)، فدک، نیایش و غدیر بهعنوان بوستانهای شاخص اسکان با تسهیلات رفاهی مناسب مسافران مانند سرویس بهداشتی، طبخ غذا و استراحتگاههای مسافری آمادهشده است.
اصفهانیان مقدم خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی و آتشنشانی قم بهصورت شبانهروزی برای ارتقای ایمنی و رفع دغدغه زائران و مسافران نوروزی در تمام بوستانهای محل اسکان حضور دارند.
وی با بیان آمادهسازی محلهای اسکان، آذینبندی شهر، گلآرایی و کاشت درختچه برای آغاز سال جدید، ابراز کرد: بیش از ۴ هزار نیروی مجموعه مدیریت شهری قم بهصورت شبانهروزی مشغول خدماترسانی به زائران و مسافران نوروزی هستند.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قم عنوان کرد: ستادهای نوروزی شهرداری قم در مناطق هشتگانه فعال است و طبق ارزیابیهای انجامشده با توجه به خدمات و اقدامات گسترده مردم و مسافران از خدمات این ستادها رضایت حداکثری دارند.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
Monday, 12 May , 2025