انتقاد خطیب مشهور از مسئولان در جشن نیمه‌شعبان/ فکری به حال گرانی‌های آزاردهنده کنید

حجت‌الاسلام رفیعی گفت: آقایان مسئول به داد مردم برسید، این گرانی‌ها واقعاً طاقت فرسا و بی حد شده، امروز که سه قوه با هم‌فکر و هم‌عقیده است، الحمدلله هیچ اصطحکاکی هم که نیست، فکری به حال مردم و این گرانی‌های بی‌سامان کنید، خیلی از این گرانی‌ها را خودتان باعث و بانی‌اش هستید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتقاد خطیب مشهور از مسئولان در جشن نیمه‌شعبان/ فکری به حال گرانی‌های آزاردهنده کنید
شناسه : 49249 | انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی شامگاه پنجشنبه ۲۶ اسفند در ویژه برنامه جشن میلاد مهدی صاحب الزمان(عج) در صحن جامع مهدوی، اظهارکرد: از وظایفی که مرحوم موسوی اصفهانی در کتاب «مکیال المکارم» ویژه منتظران بیان کرده است، «معرفت به امام عصر(عج)» است که اگر نسبت به همین یک ویژگی معرفت علمی پیدا کنیم، در مسیر قرار خواهیم گرفت.

خطیب مسجدمقدس جمکران افزود: در دوران غیبت در طول قرن‌ها شاهد ادعاهای خاص، انحرافات، جریان‌های متفرقه و نمایندگان دروغین بوده‌ایم، لذا برای اینکه در مسیر الهی و امام زمانی خود باقی بمانیم باید دست در دست فقها و مراجع عظام تقلید قرار دهیم.

عضو هیئت علمی جامعه‌المصطفی العالمیه با اشاره به آیه ۷۱ سوره اسراء «یَوْمَ نَدْعُواْ کُلَّ أُنَاسِ بِإِمَمِهِمْ فَمَنْ أُوتِىَ کِتَبَهُ بِیَمِینِهِ فَأُوْلَئِکَ یَقْرَءُونَ کِتَبَهُمْ وَلَا یُظْلَمُونَ فَتِیلاً»، گفت: در روز قیامت، هر کسی و هر قومی را با پیشوای خود وارد محشر می‌کنند، بنابراین باید نسبت‌به انتخاب پیشوای خود توجه لازم را داشته باشیم تا خدای ناکرده اسیر جریان‌های انحرافی و مدعیان دروغین نشویم.   

حجت الاسلام رفیعی ادامه داد: شیعیان باید نسبت به امام خود معرفت لازم را داشته باشد که در پنج معرفت شخصی، صفاتی، تاریخی، تکلیفی و برنامه‌ای خلاصه می‌شود.

وی با اشاره به آیه ۴۱ سوره حج به برنامه‌های حضرت ولیعصر(عج) در زمان ظهور اشاره کرد و گفت: حضرت چهار موضوع از جمله اقامه نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه احیا می‌کنند.

این استاد حوزه علمیه در پایان سخنان خود خطاب به مسئولان، گفت: می‌دانم که این سخنان به گوش مسئولان می‌رسد، آقایان مسئولین به داد مردم برسید، این گرانی‌ها واقعاً طاقت فرسا و بی حد شده، امروز که سه قوه هم‌فکر و هم‌عقیده است، الحمدلله هیچ اصطحکاکی هم که نیست، فکری به حال مردم و این گرانی‌های بی‌سامان کنید، خیلی از این گرانی‌ها را خودتان باعث و بانی‌اش هستید، گران کردن آب، برق، گاز به دنبالش گرانی معیشت مردم را دارد. آقای رئیس جمهور و سران دیگر قوا فکری به حال گرانی‌های آزار دهنده کنید، چرا که خیلی از این گرانی‌ها را خودتان قیمت گذاشتید.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • علی

    تاریخ : 27 - اسفند - 1400

    با ز هم دم حاج آقا رفیعی گرم ، خداوند محافظ و نگهدارش باشد ، الهی امین


    پاسخ