رئیس مرکز اورژانس قم:

۶۷۷ تَن به ایستگاه‌های سلامت قم مراجعه کردند

شهر بیست/ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: از 25 اسفندماه 97 تاکنون، 677 تَن از مسافران به ایستگاه‌های سلامت مستقر در محورهای مواصلاتی این استان، مراجعه کرده اند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۶۷۷ تَن به ایستگاه‌های سلامت قم مراجعه کردند
شناسه : 4919 | انتشار : ۰۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، محمد شهیدی افزود: سه ایستگاه سلامت در محورهای قم- تهران، قم- کاشان و عوارضی قم- تهران که هر سال شاهد حجم زیادی از آمد و شد مسافران هستیم، مستقر شده است.

وی اضافه کرد: اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ قم در ایستگاه واقع در عوارضی قم- تهران مستقر شده و در ۲ ایستگاه سلامت دیگر نیز یک دستگاه آمبولانس و ۶ نیروی اورژانس مستقر شده اند.

به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم، ایستگاه های سلامت خدمات مربوط به فوریت های پزشکی از جمله اندازه گیری فشار خون، قند خون، معاینه و پایش های سلامتی اولیه را که گاهی مردم برای سنجش این شاخص ها به درمانگاه ها و بیمارستان های سطح شهر مراجعه می کنند، ارائه می دهد.

شهیدی گفت: از ابتدای شروع طرح نوروزی تا صبح روز پنجم فروردین ماه ، ۶۲۴ حادثه رانندگی به مرکز اورژانس ۱۱۵ اعلام شده که ۴۹۵ مورد در شهر و ۱۲۹ مورد در محورهای مواصلاتی رخ داده است.

وی ادامه داد: در این حوادث ۵۷۷ تَن مصدوم شدند و یک تَن نیز فوت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال، ۳۵۱ مصدوم و سه فوتی کمتر شده است.

در طرح نوروزی ۹۸ مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم یک فروند بالگرد، ۵۲ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه ۳۵۰ نیروی عملیاتی، ستادی و مدیریتی فعال می باشد.

نوشته های مشابه
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.