کشف ۴.۵ تن مواد مخدر در قم

جانشین فرمانده انتظامی قم از کشف ۴.۵ تن انواع مواد مخدر طی سال جاری در استان خبر داد و گفت: امسال ۱۵۰۰ کیلو گرم مواد مخدر سوزانده و به آتش کشیده شد تا ان‌شاءالله این بلای خانمان سوز را بتوانیم ریشه‌کن کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کشف ۴.۵ تن مواد مخدر در قم
شناسه : 48465 | انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار بهادر اسماعیلی در حاشیه امحای مواد مخدر در استان، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های پلیس برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادان متجاهر بوده و همه ساله به صورت مستمر طرح‌هایی بدین منظور در سطح استان اجرا می‌شود.

وی افزود: امسال حدود ۴٫۵ تن انواع مواد مخدر با همکاری همه سازمان‌ها و حمایت و پشتیبانی دستگاه قضائی توسط نیروهای سخت‌کوش و سبزپوش انتظامی کشف شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: همه ساله مراسم امحاء مواد مخدر با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و استانداری و همه سازمان‌ها در سطح استان اجرا می‌شود که در استان قم امسال ۱٫۵ تن مواد مخدر سوزانده و به آتش کشیده شد تا ان‌شاءالله این بلای خانمان سوز را بتوانیم ریشه‌کن کنیم.

وی ضمن قدردانی از سازمان هایی که در این راه با پلیس قم همکاری داشتند، اضافه کرد: یکی از اولویت‌های پلیس برخورد با قاچاقچیان، خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر است این طرح کماکان ادامه داشته و با همکاری و حمایت دستگاه قضائی انتظار داریم مردم نیز بیش از پیش به پلیس کمک کنند.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.