ارسال ۱۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه قم

دبیر نوزدهمین جشنواره فیلم و فیلمنامه استان قم از ارسال ۱۰۰ فیلم‌ داستانی کوتاه و مستند به دبیرخانه جشنواره خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارسال ۱۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه قم
شناسه : 47980 | انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳   پرینت

رضا ابوذر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» با اشاره به برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم کوتاه و فیلمنامه استان قم از سوی انجمن سینمای جوانان قم، گفت: فراخوان این جشنواره با هدف ایجاد انگیزه در جهت ساخت و تولید فیلم‌های کوتاه در بین فیلمسازان جوان، تبادل اندیشه و تجربه، آشنایی با فنون و تکنیک‌ها و تجهیزات فنی روز سینما در قالب فیلم کوتاه (مستند، داستانی، پویانمایی و تجربی) در بهمن‌ماه اعلام شد.

دبیر نوزدهمین جشنواره فیلم و فیلمنامه استان قم از وصول ۱۰۰ فیلم‌ داستانی کوتاه و مستند به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: با پایان مهلت ارسال آثار، ۷۸ نفر از صاحبان فیلم‌ها و ۵۶ نفر از صاحبان فیلمنامه آثار خود را ثبت کرده‌اند.

رئیس انجمن سینمای جوانان قم افزود: بعد از داوری آثار به برگزیدگان رشته‌های بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه، فیلمبرداری، صدابردار، تدوین و صداگذاری، آهنگسازی، گریم، طراحی لباس و صحنه، بازیگر مرد، بازیگر زن، بازیگر مکمل مرد، بازیگر مکمل زن، بهترین مستند، مستند دوم، پویانمایی، پویانمایی دوم، بهترین فیلم تجربی و بهترین فیلم اولی، دیپلم افتخار و جایزه نقدی اهدا می‌شود.

ابوذر از اکران فیلم‌های نوزدهمین جشنواره فیلم کوتاه و فیلمنامه استان قم طی روزهای ۱۹ تا ۲۱ اسفند خبر داد و گفت: با توجه به واکسیناسیون درصد بسیار بالایی از همشهریان عزیز و بالا رفتن سطح ایمنی در جامعه، امیدواریم که حضور تماشاگران و علاقه‌مندان به سینما در اکران فیلم‌های جشنواره پر رنگ باشد.

خاطرنشان می‌شود این جشنواره با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
ضابطیان مهمان شهر کتاب قم می‌شود
اجرای پویش مردمی‌سازی مصرف انرژی در ۱۰۰ مدرسه قم
حضور انتشارات «خادم الرضا» در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
هوشمندسازی ۱۰ تقاطع همسطح در قم
«گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
طرح ۴۰۰ هکتاری پیرامون حرم حضرت معصومه(س) تدوین می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.