اجرای پیاده‌راه آیت‌الله مرعشی بر اساس معماری اسلامی ایرانی

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به افتتاح پیاده‌راه آیت‌الله مرعشی نجفی، گفت: مهم‌ترین ویژگی این پروژه اجرای معماری به‌روز به همراه رعایت فاکتورهای معماری اسلامی ایرانی بوده و تلاش شده شبیه باغ‌راه‌های ایران قدیم اجرا شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای پیاده‌راه آیت‌الله مرعشی بر اساس معماری اسلامی ایرانی
شناسه : 47552 | انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به افتتاح پروژه پیاده‌راه خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی، به اهمیت اجرای این پروژه اشاره کرد و اظهار داشت: پیاده‌راه آیت‌الله مرعشی نجفی در ادامه و تکمیل‌کننده دو پروژه آرام‌سازی خیابان ارم و خیابان انقلاب برای رسیدن به حریم قدسی حرم مطهر انجام‌شده است.

وی، طول پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی را ۳۳۰ متر اعلام کرد و افزود: این پیاده راه با طول ۳۳۰ متر و هفت هزار مترمربع مساحت اجراشده و یکی از شاخص‌های مهم این پروژه در مدیریت شهری اجرای آن زودتر از زمان مشخص‌شده بود.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با تشکر از پیمانکار پروژه و مدیریت شهری در تسریع اجرای پروژه تصریح کرد: پروژه آرام‌سازی خیابان آیت‌الله مرعشی ظرف ۹ ماه تکمیل‌شده و با تلاش مدیریت شهری و برنامه‌ریزی‌ها، مردم و کسبه کمترین آسیب و مزاحمت را از این پروژه دیده‌اند.

وی تعداد نیمکت‌های نصب‌شده در مسیر را ۲۷ مورد عنوان کرد و گفت: همه مسیرها در این پیاده راه به‌درستی تعریف‌شده و برای پیاده‌روی افراد نابینا نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

رمضانی اعتبار پروژه را بالغ‌بر ۱۸۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین ویژگی این پروژه اجرای معماری به‌روز به همراه رعایت فاکتورهای معماری اسلامی ایرانی بوده و تلاش شده شبیه باغ‌راه‌های ایران قدیم اجرا شود.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.