با هرگونه تعطیلی مخالفیم

مدیرکل مدیریت بحران استان قم با تأکید بر اینکه با هرگونه تعطیلی مخالف هستیم، گفت: شهرداری باید در مراکزی مانند اماکن تفریحی، سالن‌های ورزشی، بهشت معصومه(س)، میادین تره‌بار و هر کجا که مردم تجمع دارند، با استقرار اکیپ‌هایی با همکاری مرکز بهداشت، تذکرات و کنترل‌های لازم را انجام دهند تا از گسترش و شیوع بیشتر کرونا پیشگیری کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
با هرگونه تعطیلی مخالفیم
شناسه : 46916 | انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن اروجی در جلسه مدیریت بحران شهرداری قم با اشاره به اینکه پیک ششم کرونا در کشور و قم آغازشده است، اظهار کرد: متأسفانه آمار بستری‌ها رو به افزایش است و برای کنترل این پیک حتماً باید دستورالعمل‌ها را رعایت کرده و خودمان را برای مقابله با شرایطی سخت آماده کنیم.

وی با بیان اینکه در مورد مدارس، آموزش هوشمند و مجازی در دستور کار است، تصریح کرد: از سوی دیگر اگر یکی از اعضای خانواده مبتلا شود همه افراد خانواده مبتلا خواهند شد و حتماً باید دو دوز واکسن را دریافت کرده باشند و افرادی که شرایط دوز سوم را دارند حتماً اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم با تأکید بر اینکه با هرگونه تعطیلی مخالف هستیم، ابراز کرد: شهرداری می‌بایست در مراکزی مانند اماکن تفریحی، سالن‌های ورزشی، بهشت معصومه(س)، میادین تره‌بار و هر کجا که تجمع مردم را شاهد هستیم با استقرار اکیپ‌هایی با همکاری مرکز بهداشت تذکرات و کنترل‌های لازم را انجام دهند تا از گسترش و شیوع بیشتر کرونا پیشگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه نیاز به تغییر چهره شهر و افزایش تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی گسترده در این پیک داریم، گفت: رانندگان تاکسی و اتوبوس حتماً باید سه دوز واکسن زده باشند و لزوماً از ماسک استفاده کرده و دستگاه‌های نظارتی شهرداری باید این موضوع را با حساسیت دنبال کنند.

اروجی خاطرنشان کرد: برای گذر از این پیک باید تمهیداتی بیندیشیم که اگر به شرایط سخت رسیدیم بتوانیم اوضاع را کنترل کنیم.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.