امکان برگزاری تجمعات با ۳۰ درصد ظرفیت در قم/ مدارس در صورت نیاز تعطیل می‌شوند

استاندار قم با بیان اینکه از این پس هرگونه اجتماعات در قم حداکثر با ۳۰ درصد ظرفیت امکان‌پذیر است، گفت: آموزش‌وپرورش و دانشگاه علوم پزشکی قم موظف شدند سنجش کرونا در مقاطع مختلف مدارس را با جدیت و دقت بیشتر مورد سنجش قرار دهند و در صورت نیاز اقدام به تعطیلی کلاس‌ها کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
امکان برگزاری تجمعات با ۳۰ درصد ظرفیت در قم/ مدارس در صورت نیاز تعطیل می‌شوند
شناسه : 46888 | انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قم، سردار شاهچراغی در پایان جلسه ستادملی مقابله با کرونا به ریاست رئیس جمهور، با اعلام این خبر گفت: باتوجه به وضعیت فعلی قم در شیوع کرونا و سرعت انتقال امیکرون، علاوه بر محدودیت‌های قبلی، از این پس هرگونه اجتماعات در قم حداکثر با ۳۰ درصد ظرفیت امکان‌پذیر است.

وی افزود: آموزش‌وپرورش و دانشگاه علوم پزشکی قم هم موظف شدند سنجش کرونا در مقاطع مختلف مدارس را با جدیت و دقت بیشتر مورد سنجش قرار دهند و در صورت نیاز اقدام به تعطیلی کلاس‌ها کنند.

استاندار همچنین بر استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تأکید کرد و گفت: توجه مراکز تجاری، اقتصادی، بانک‌ها و ادارات به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی، نقش مؤثری در کند شدن سرعت انتشار امیکرون دارد.

وی با اشاره به لزوم گسترش خدمت رسانی به شهروندان در مناطق محروم، بر همراهی و هماهنگی خیرین سلامت و گروه‌های جهادی در تأمین ماسک و دیگر اقلام بهداشتی تأکید کرد.

آقای شاهچراغی امروز همچنین در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به معوقات دانشگاه علوم پزشکی قم و نیازمند‌های بخش درمان استان اشاره کرد و خواستار حمایت ویژه دولت در این زمینه شد.

گفتنی است: در جلسه دو روز گذشته ستاد مقابله با کرونای استان، وضعیت استان قم زرد اعلام شده بود و تنها محدودیت در نظر گرفته شده برای این وضعیت، تعطیلی مدارس استثنایی، مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌ها بود.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.