واکسیناسیون کودکان قمی از نهم بهمن‌ماه آغاز می‌شود

رئیس مرکز بهداشت قم گفت: طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و درمان، تزریق واکسن به کودکان ۹ تا ۱۲ سال از روز شنبه نهم بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
واکسیناسیون کودکان قمی از نهم بهمن‌ماه آغاز می‌شود
شناسه : 46835 | انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، سیامک محبی در حاشیه ستاد مقابله با کرونا،‌ از آغاز تزریق واکسن به کودکان ۹ تا ۱۲ سال از روز شنبه نهم بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد و گفت: واکسن‌های مورد تأیید این گروه سنی شامل سینوفارم و پاستوکووک و میزان تزریق و فاصله بین دو نوبت طبق معمول و مشابه سایر گروه‌های سنی است.

وی، رضایت والدین و حضور پدر یا مادر کودک هنگام تزریق واکسن را شرط اصلی واکسیناسیون کودکان اعلام و تصریح کرد: تمام مراکز خدمات جامع سلامت و همچنین مراکز تجمیعی در سطح استان قم پذیرای مراجعین خواهند بود.

وی با تأکید بر تکمیل روند واکسیناسیون توسط همشهریان گفت: تقاضای ما از مردم این است که فرصت را از دست ندهند و هرچه سریع‌تر به مراکز ما مراجعه کرده و تزریق واکسن را انجام دهند.

طبق مصوبه ستاد کرونا، واکسیناسیون گروه سنی ۵ تا ۱۱ سال در آینده نزدیک با ابلاغ وزارت بهداشت و به صورت پلکانی و با رضایت والدین آغاز می شود.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.