ثبت میانگین سرعت در بلوار آیت‌الله بروجردی

مدیر مرکز کنترل هوشمند ترافیک شهرداری قم از نصب کامل‌ترین سامانه ثبت تخلف در بلوار آیت‌الله بروجردی خبر داد و گفت: در این بلوار، ۶ دروازه نصب‌شده که سه دروازه در مسیر رفت و سه دروازه در مسیر برگشت میانگین سرعت کاربران را محاسبه کرده و مانع سرعت زیاد در هنگام رانندگی می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ثبت میانگین سرعت در بلوار آیت‌الله بروجردی
شناسه : 45911 | انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، وحید برزو با تأکید بر ثبت تخلفات ترافیکی از طریق دوربین، اظهار داشت: کامل‌ترین سامانه ثبت تخلف در بلوار آیت‌الله بروجردی نصب‌شده و به‌زودی معابر اصلی شهر به دوربین و سامانه مجهز می‌شوند.

وی، نحوه عملکرد دوربین‌های بلوار آیت الله‌بروجردی را موردبررسی قرارداد و افزود: در بلوار آیت‌الله بروجردی ۶ دروازه نصب‌شده که سه دروازه در مسیر رفت و سه دروازه در مسیر برگشت میانگین سرعت کاربران را محاسبه کرده و مانع سرعت زیاد در هنگام رانندگی می‌شود.

مدیر مرکز کنترل هوشمند ترافیک شهرداری قم، بلوار غدیر را یکی از معابر پرخطر در سطح شهر دانست و بیان کرد: در حال حاضر بلوار غدیر تک دروازه بوده و تنها سرعت لحظه‌ای را ثبت می‌کند که باعث بروز حوادث زیادی در این معبر شده است.

وی از تجهیز چند معبر در سال ۱۴۰۱ به سامانه ثبت تخلف خبر داد و تأکید کرد: تا سال آینده بلوار غدیر، بلوار امام علی(ع) و بلوار امام صادق(ع) در پردیسان، و تمام معابری که عرض زیادی داشته و سرعت در آن بالا است به سامانه ثبت تخلف مجهز خواهد شد.

برزو، سیاست جدید شهرداری را در نصب دوربین و سامانه‌های هوشمند ثبت تخلف موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: سیاست جدید شهرداری در تجهیز معابر به سامانه هوشمند ثبت تخلف، خرید خدمت بوده و مبنای قرارداد کاهش تصادف و تخلف خواهد بود.

وی، نحوه قرارداد را نیز تشریح کرد و افزود: قرارداد بر مبنای کاهش تصادفات و ترافیک به این صورت است که خرید تجهیزات، نصب و پشتیبانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و هماهنگی لازم با پلیس راهور با طرف قرارداد بوده و می‌توانیم بسیاری از هزینه‌های این بخش را کاهش دهیم.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.