معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد

فعالیت تمامی داروخانه‌های شبانه‌روزی قم در نوروز

شهر بیست/ معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تمامی داروخانه های شبانه روزی استان فعال بوده و دپوی داروی مورد نیاز استان نیز انجام شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فعالیت تمامی داروخانه‌های شبانه‌روزی قم در نوروز
شناسه : 4575 | انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، ابوالفضل نیک آزما با اشاره به اقدامات نوروزی این معاونت، گفت: تمامی داروخانه های شبانه روزی استان فعال بوده و دپوی داروی مورد نیاز استان نیز انجام شده است.

وی بیان داشت: بازرسان این معاونت در ایام تعطیلات فعال بوده و از داروخانه ها بازرسی خواهند کرد، همشهریان و مسافران و زائران نیز در صورت بروز هر گونه مشکل می توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: یکی از مشکلات این ایام مسمومیت های دارویی است که در این راستا، پمفلت و بروشورهایی تهیه شده که در اختیار زائران و مسافران قرار می گیرد.

دکتر نیک آزما گفت: در مراکز بخش ها و روستاها نیز داروخانه ها فعال بوده و لیست کشیک داروخانه های روستایی جهت تسهیل دسترسی ساکنین مناطق تابعه استان اعلام شده است.

وی با اشاره به لزوم تأمین داروهای بیماران خاص گفت: در این خصوص نیز تدابیر لازم اندیشیده شده و داروخانه های منتخب در سطح استان در ایام تعطیلات نوروز، ملزم به ارائه این نوع داروها هستند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ۹ داروخانه روزانه به عنوان کشیک فعال در ایام تعطیلات جهت ایجاد پوشش در مناطقی که دسترسی به داروخانه های شبانه روزی مقدور نیست، نیز فعال بوده و خدمات رسانی خواهند کرد.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.