مونوریل وارد چرخه حمل‌ونقلی قم می‌شود

معاون وزیر کشور گفت: در جلسه بررسی پروژه‌های قطارشهری قم با حضور وزیران کشور و راه‌وشهرسازی تدابیری برای تکمیل مونوریل اندیشیده شده تا این پروژه مهم که بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای شهر هزینه داشته به چرخه حمل‌ونقلی وارد شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مونوریل وارد چرخه حمل‌ونقلی قم می‌شود
شناسه : 45735 | انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی جمالی‌نژاد در رابطه با سفر رئیس‌جمهور به قم و در بازدید از پروژه‌های شهری، اظهار داشت: در چند سال گذشته پروژه‌های شاخص و زیربنایی زیادی در شهر قم اجراشده که آینده خوبی برای شهر رقم خواهد زد.

وی به پروژه‌های قطار شهری قم اشاره کرد و افزود: تست گرم فاز یک قطار شهری قم در آینده نزدیک انجام می‌شود و قرار است برای تکمیل فاز یک و فاز دو برنامه‌ریزی جامعی انجام شود و خوشبختانه برای مونوریل نیز بعد از سال‌ها تعیین تکلیف شد.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ادامه داد: در جلسه بررسی پروژه‌های قطارشهری قم با حضور وزیران کشور و راه و شهرسازی تدابیری برای تکمیل مونوریل اندیشیده شده تا این پروژه مهم که بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای شهر هزینه داشته به چرخه حمل‌ونقلی وارد شود.

جمالی‌نژاد تصریح کرد: در مجتمع پردازش پسماند قم نیز کارهای زیاد و با ارزشی انجام‌شده و با توجه به پروژه‌هایی که وزیر کشور بازدید کردند اتفاقات خوبی در مدیریت شهری قم رقم خورده است.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.