مجموعه ورزشی منطقه پنج قم به‌زودی افتتاح می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه مجموعه فرهنگی ورزشی ۲۵۰۰ متری منطقه پنج به‌زودی بهره‌برداری می‌شود، گفت: اگر قرارداد این سوله‌های ورزشی در سال ۱۴۰۰ منعقد می‌شد، برای احداث هرکدام از آن‌ها دست‌کم بین ۲۴ تا ۳۰ میلیارد تومان اعتبار موردنیاز بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مجموعه ورزشی منطقه پنج قم به‌زودی افتتاح می‌شود
شناسه : 45444 | انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری قم برای احداث مجتمع‌های فرهنگی ورزشی در مناطق شهری، اظهار داشت: طبق برنامه، شهرداری قم ۸ مجموعه فرهنگی ورزشی در سطح مناطق هشت‌گانه از سه سال گذشته احداث کرده یا در دست اقدام دارد.

وی با بیان اینکه مجموعه فرهنگی ورزشی مناطق یک، شش، دو و چهار مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، ابراز کرد: این مجتمع‌های ورزشی در دو تیپ کوچک ۱۲۰۰ متری و بزرگ ۲۵۰۰ مترمربعی با توجه به ویژگی‌های مناطق مختلف در حال احداث بوده یا به بهره‌برداری رسیده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: مجموعه فرهنگی ورزشی مناطق ۵ و ۸ نیز آماده بهره‌برداری کامل است و به‌زودی در اختیار شهروندان قمی قرار خواهد گرفت.

حلوایی زاده افزود: در دو سال گذشته قیمت تجهیزات برق و مکانیک با رشد بسیار بالایی روبه‌رو شده ولی بااین‌وجود، ساخت و تکمیل این مجموعه‌های فرهنگی ورزشی ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر قرارداد این سوله‌های ورزشی سال ۱۴۰۰ منعقد می‌شد برای احداث هرکدام از آن‌ها دست‌کم بین ۲۴ تا ۳۰ میلیارد تومان اعتبار موردنیاز بود.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.