تأکید شهردار قم بر پرهیز از حرکت‌های نمایشی در شهرداری/ فقط اقدامات به‌ثمر رسیده اطلاع‌رسانی شود

شهردار قم بر لزوم ممنوعیت حرکت‌های نمایشی و تبلیغاتی در شهرداری و سرعت‌بخشی به کارها و افزایش احساس مسئولیت کارکنان تأکید کرد و گفت: به‌عنوان شهردار امضای امروزم به فردا موکول نمی‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تأکید شهردار قم بر پرهیز از حرکت‌های نمایشی در شهرداری/ فقط اقدامات به‌ثمر رسیده اطلاع‌رسانی شود
شناسه : 45388 | انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در جلسه کمیته ویژه رفع موانع افتتاح پروژه‌های شهری که با حضور معاونین و مدیران شهری و باهدف تسهیل‌گری در اجرای پروژه‌های شهری تشکیل شد، بر سرعت‌بخشی به کارها و افزایش احساس مسئولیت در شهرداری تأکید کرد و اظهار داشت: به‌عنوان شهردار امضای امروزم به فردا موکول نمی‌شود.

وی، بروکراسی در امور اداری و اجرای پروژه‌ها را برای مردم آزاردهنده دانست و افزود: متأسفانه امروز بروکراسی اداری مردم را آزار داده و باید برای جلب رضایت مردم فرایندهای اداری برای مردم تسریع شود.

شهردار قم، هرگونه حرکت نمایشی را در شهرداری ممنوع کرد و گفت: حرکت‌های نمایشی و صرفاً تبلیغاتی در شهرداری ممنوع بوده و تنها اقدامات انجام‌شده به‌درستی به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی، اصل و اساس فعالیت‌های شهرداری قم را حرکت جهادی اعلام و بیان کرد: باید در شهرداری اصل بر خدمت به مردم باشد و با برنامه‌ریزی لازم موانع پیش روی مدیران، پیمانکاران و مجریان امور شهری و شهروندان در کمترین زمان رفع شود.

سقائیان‌نژاد بر افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدماتی، ترافیکی، شهرسازی و فرهنگی در دهه فجر تأکید و مطرح کرد: برای شیرین شدن کام مردم باید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود تا تعداد قابل‌توجهی از پروژه‌ها در دهه فجر افتتاح‌شده و به مردم تقدیم شود.

وی ادامه داد: پروژه شهیدان برقعی، بلوار شهید اوسطی (فاز ۵ عمار یاسر)، پروژه تونل جمهوری اسلامی، فاز سوم پیاده‌راه آیت الله مرعشی نجفی، تقاطع غیرهمسطح میدان نماز، پروژه‌های پردیسان و بوستان‌های زائر و فاز دوم خضر نبی(ع) ازجمله پروژه‌هایی است که باید در کمترین زمان به بهره‌برداری برسد.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.