کشف ۲ تن مرغ قاچاق در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۲ تن مرغ قاچاق در پارکینگ یک منزل مسکونی در استان قم خبر داد و گفت: در منزل مذکور مرغ‌های منجمد قطعه‌بندی و به عنوان مرغ گرم به فروش می‌رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کشف ۲ تن مرغ قاچاق در قم
شناسه : 44837 | انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی با بیان اینکه برابر اعلام بازرسی اصناف مبنی بر یک مورد قاچاق و احتکار ارزاق عمومی، مرغ منجمد در یک منزل مسکونی، موضوع در دستور کار پلیس استان قرار گرفت، گفت: در ادامه مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و مأموران کلانتری ۲۱ یزدانشهر با هماهنگی مقام قضائی استان به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به ورود مأموران محل مورد نظر افزود: در بررسی از محل مورد نظر مشخص شد یک دستگاه یخچال بزرگ صنعتی در انتهای پارکینگ منزل تعبیه شده که طی بررسی صورت گرفته، ۲ هزار و ۲۵ کیلوگرم مرغ منجمد بسته بندی شده و قاچاق از یکی از کشورهای شمال غربی کشور کشف و یک نفر دستگیر شد.

وی با بیان اینکه در منزل مذکور مرغ‌های منجمد قطعه بندی و به عنوان مرغ گرم به فروش می رسیده است، افزود: سرانجام محموله‌های کشف شده قاچاق به کشتارگاه منتقل شد و مقرر است با هماهنگی مقام قضائی و دامپزشکی استان به فروشگاه‌های عامل جهت توزیع تحویل شود.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.