تملک ۷۳ غرفه میوه‌وتره‌بار میدان مطهری قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به تملک ۷۳ غرفه میوه و تره‌بار میدان مطهری، از صرف هزینه ۳۰۰ میلیارد ریالی این آزادسازی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تملک ۷۳ غرفه میوه‌وتره‌بار میدان مطهری قم
شناسه : 44814 | انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری با اشاره به آخرین وضعیت تملکات میوه‌وتره‌بار میدان شهید مطهری، اظهار داشت: سازمان میادین در خصوص تملک میدان مطهری جلسات متعددی با آستان مقدس، کارشناسان رسمی دادگستری و همچنین وکلای باتجربه درباره احصاء و شناسایی اطلاعات مالکین برگزار کرده و در مجموع با صرف اعتباری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال از سال ۱۳۹۸ تاکنون ۷۳ باب غرفه به تملک این سازمان درآمده است.

وی از جدّیت و عزم راسخ سازمان میادین و ادامه اجرای این پروژه خبر داد و افزود: بنا داریم باقی تملکات غرفه میوه‌وتره‌بار را انجام دهیم و از صنوف فعال خواهشمندیم هرچه سریع‌تر نسبت به فروش این واحدها اقدام کنند تا این فضاها تبدیل به اماکن مطلوب و مورد نیاز مردم شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به چهره نامناسب میدان میوه‌وتره‌بار شهید مطهری و بافت فرسوده و ناایمن این میدان، گفت: پروژه تملک پلاک‌های باقیمانده میدان مطهری و پرداخت منافع متصرفین این مجموعه بزرگ، با هدف ساماندهی و استفاده بهینه از فضای موجود صورت می‌پذیرد که لازم بوده هر چه سریع‌تر اجرا و تعیین و تکلیف شود.

وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی و استقرار مراکز میوه‌فروشی و خُرده‌فروشی در تمام سطح شهر، دیگر الزامی به فعالیت واحدهای فعال این مجموعه وجود نداشته و امید است فعالین حاضر در میدان میوه‌وتره‌بار شهید مطهری هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین و تکلیف وضعیت خود اقدام کنند.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.