اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری قم تصویب شد

در شانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم، متمم و اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قم به میزان ۳۶ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال مصوب شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری قم تصویب شد
شناسه : 44578 | انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسین صابری در شانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در این خصوص بیان کرد: بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰شهرداری قم در تصویب اولیه ۳ هزار و ۶۲۲ میلیارد ریال بود که درنهایت این بودجه در  متمم و اصلاحیه، به میزان ۳۶هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال مصوب شد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: این اصلاحیه طی جلسات تخصصی با کمیسیون‌های مربوط در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر قم بررسی نهایی شده است.

وی افزود: در متمم و اصلاحیه بودجه شهرداری قم در بخش عمرانی، بودجه کمیسیون عمران و حمل‌ونقل در ۴۳ ردیف با ۱۵۵ میلیارد تومان کاهش، کمیسیون شهرسازی و معماری در ۱۷ ردیف و ۲۹۱ میلیارد تومان افزایش و کمیسیون خدمات شهری در ۱۱ ردیف ۲۲ میلیارد تومان افزایش بررسی و مورد موافقت قرارگرفته است.

همچنین اخذ مجوز ۳۰ درصد کاهش عوارض و بهای خدمات برای املاک مجاور احداث زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی ایران از میدان امام حسین(ع) تا بلوار یادگار امام(ره) به‌عنوان لایحه پیشنهادی کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر قم پس از تبادل نظرات بین اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

در ادامه لایحه اخذ مجوز متمم توافقنامه منعقده فی‌مابین شهرداری قم و ورثه یکی از شهروندان نیز پس از توضیحات رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم با رأی اکثریت مصوب شد.

اخذ مجوز حفاری شبکه فیبر نوری توسط شرکت ایرانسل با حذف جریمه به روش حفاری با ترنچر، بدون در نظر گرفتن تعرفه زمان اجرای آسفالت یکی از لوایح چالشی جلسه شانزدهم بود که در نهایت برای بررسی و ایجاد تغییرات لازم در آن به کمیسیون عمران و حمل‌ونقل عودت داده شد.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.