بهسازی مسیرهای دسترسی به سایت خاک و نخاله قم

رئیس اداره نظارت بر امور اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از بهسازی مسیرهای دسترسی به سایت‌های خاک و نخاله قم خبر داد و گفت: شهروندان به‌منظور استفاده از خدمات آژانس ذخیره‌سازی و جمع‌آوری پسماندهای عمرانی و ساختمانی می‌توانند با شماره ۱۳۷ شهرداری تماس بگیرند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بهسازی مسیرهای دسترسی به سایت خاک و نخاله قم
شناسه : 44380 | انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، امیر فیض با اشاره به بهسازی مسیرهای دسترسی به سایت‌های خاک و نخاله قم، اظهار کرد: تخلیه خاک و نخاله ساختمانی در معابر و گذرگاه‌ها باعث بوجود آمدن آلودگی‌های دیداری و مناظری زشت می‌شود، به‌طوری‌که چشم هر بیننده‌ای را آزار می‌دهد.

وی ادامه داد: در بسیاری از اوقات نیز تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در حوالی مناطق مسکونی و جاده‌ها باعث بروز مشکلات مختلفی ازجمله تصادفات جاده‌ای شده است.

رئیس اداره نظارت بر امور اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم تصریح کرد: سازمان مدیریت پسماند به‌منظور مدیریت جمع‌آوری و ذخیره‌سازی پسماندهای خرد عمرانی و ساختمانی، نسبت به راه‌اندازی آژانس ذخیره‌سازی و جمع‌آوری پسماندهای خرد عمرانی و ساختمانی اقدام کرده است و هر ساله نسبت به خرید باکس‌های جمع‌آوری با هدف ارائه خدمات مناسب‌تر به شهروندان اقدام می‌کند.

فیض گفت: شهروندان به‌منظور استفاده از خدمات آژانس ذخیره‌سازی و جمع‌آوری پسماندهای جز عمرانی و ساختمانی می‌توانند با شماره ۱۳۷ شهرداری تماس گرفته و نسبت به ثبت نشانی و شماره تماس خود جهت هماهنگی‌های بیشتر اقدام کنند.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.