پارک ترافیک بوستان جوان قم تا پایان پاییز افتتاح می‌شود

مدیر منطقه دو شهرداری قم با اشاره به مراحل پایانی ساخت پارک ترافیک در بوستان جوان گفت: این پارك در آذرماه سال جاری همزمان با هفته حمل‌ونقل افتتاح می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پارک ترافیک بوستان جوان قم تا پایان پاییز افتتاح می‌شود
شناسه : 41972 | انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا رحیمی اظهار کرد: شهرداری دارای یک برنامه مدون در حوزه‌های مختلف است و بر اساس ردیف‌های بودجه و نظارت‌هایی که روی پروژه‌ها دارد، اجرای آن را در زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده اجرا می‌کند.

مدیر منطقه دو شهرداری قم خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌ها طوری پیش‌بینی‌شده که سالانه ۷۰ تا ۸۰ پروژه کلان و خرد در زمینه‌های مختلف در منطقه اجرا می‌شود.

وی به مهم‌ترین پروژه‌های افتتاح‌شده در منطقه دو شهرداری قم اشاره کرد و افزود: در شش ماه گذشته ورزشگاه شهید عزیززادگان با ۲۵ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید و در اختیار جوانان و شهروندان عزیز این منطقه قرارگرفته است.

رحیمی به ساخت پارک ترافیک در بوستان جوان اشاره کرد و گفت: این پارک در مراحل آخر ساخت است که  آذرماه امسال به مناسبت روز حمل‌ونقل افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه پارک ترافیک خوبی برای نخستین بار و با اعتباری بالغ‌بر ۳.۵ میلیارد تومان در فضایی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع ساخته‌شده است، گفت: با تفاهم‌نامه‌ای که بین آموزش و پرورش و شهرداری منعقدشده، دانش آموزان با حضور در این پارک، آموزش‌های لازم در حوزه حمل‌ونقل را فرا می‌گیرند.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.