پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی سالن ورزشی شهیدان جودی

سرپرست منطقه پنج شهرداری قم با اشاره به آغاز ساخت سالن ورزشی شهیدان جودی از سال ۹۸ با زیربنای دو هزار و ۵۰۰ مترمربع، گفت: این سالن ورزشی در شهرک قائم(عج) جنب بوستان آفتاب با اعتباری افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی برخوردار است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی سالن ورزشی شهیدان جودی
شناسه : 41961 | انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، زین‌العابدین قراچورلو سرپرست منطقه پنج شهرداری قم در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت سالن ورزشی شهیدان جودی، خواستار تسریع در تکمیل این طرح تأثیرگذار فرهنگی و ورزشی شد و اظهار داشت: با بهره‌برداری از این سالن ورزشی، بخش زیادی از مشکلات ورزشی شهروندان ساکن در منطقه پنج برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت سالن ورزشی شهیدان جودی از سال ۹۸ آغازشده و در حال حاضر نیز با زیربنای دو هزار و ۵۰۰ مترمربع در حال اجراست،‌ افزود: این سالن ورزشی در شهرک قائم(عج) جنب بوستان آفتاب با اعتباری افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال در دست ساخت بوده و در حال حاضر نیز از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی برخوردار است.

سرپرست منطقه پنج شهرداری قم با تأکید بر اینکه این سالن ورزشی شامل زمین‌های چندمنظوره بازی و همچنین بخش اداری است، ابراز کرد: بهره‌برداری از این طرح ورزشی شهرداری، نشاط اجتماعی مردم محله را به دنبال دارد.

قراچورلو خاطرنشان کرد: در بیرون از این سالن ورزشی نیز یک فضای سبز مناسب پیش‌بینی‌شده که این مهم نیز افزایش سرانه سبز منطقه را به دنبال دارد.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.