فعالیت تیم غواصی حرفه‌ای در سازمان آتش‌نشانی قم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری قم به فعالیت تیم حرفه‌ای غواصی در این سازمان اشاره کرد و گفت: شهر قم با دارا بودن چند سد و برکه و همچنین استخرهای بزرگ و آمار قابل‌توجه غرق شدن تعدادی از شهروندان، به یک تیم حرفه‌ای غواصی نیاز داشت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فعالیت تیم غواصی حرفه‌ای در سازمان آتش‌نشانی قم
شناسه : 41958 | انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری با اشاره به جایگاه سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم در کشور، اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم امروز ازنظر تجهیزات در شرایط مطلوبی قرار داشته و تنها کلان‌شهری است که منطبق با استانداردهای جهانی و نسبت به جمعیتش دارای ایستگاه آتش‌نشانی و تجهیزات ایمنی و امداد و نجات است.

وی، سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم را یکی از معدود سازمان‌هایی دانست که باوجود استقرار در شهری کویری دارای تیم حرفه‌ای غواصی است و گفت: شهر قم با دارا بودن چند سد و برکه و همچنین استخرهای بزرگ و آمار قابل‌توجه غرق شدن تعدادی از شهروندان، به یک تیم حرفه‌ای غواصی نیاز داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با ابراز خرسندی از عملکرد تیم غواصی در نجات شهروندان تصریح کرد: تیم بسیار حرفه‌ای و قوی غواصان دارای مدارک بین‌المللی بوده و دوره‌های آموزشی خود را در بندرعباس و جزیره کیش گذرانده‌اند.

وی از خرید تجهیزات موردنیاز غواصی خبر داد و خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم سه ست لباس غواصی و تعدادی موتور قایق برای تجهیز این تیم خریداری کرده و امیدواریم به‌زودی بتوانیم تجهیزات بیشتری در اختیار این تیم قرار دهیم.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.