راه‌اندازی خط تاکسی شهرک صنعتی محمودآباد در قم

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از راه‌اندازی خط تاکسی شهرک صنعتی محمودآباد از میدان امام خمينی(ره) خبر داد و گفت: خط خیابان انصار در امتداد مسیر آزادگان، خیابان کیوانفر در امتداد مسیر خیابان امام و خیابان خسروشاهی نیز در امتداد مسیر پیام نور تعریف‌شده و به‌زودی این خطوط راه‌اندازی می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
راه‌اندازی خط تاکسی شهرک صنعتی محمودآباد در قم
شناسه : 41874 | انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک از راه‌اندازی خطوط جدید تاکسیرانی در شهر خبر داد و اظهار داشت: راه‌اندازی خطوط جدید در شبکه تاکسیرانی با درخواست شهروندان و بررسی صرفه اقتصادی مسیرها انجام می‌شود.

وی، نحوه راه‌اندازی خطوط جدید را تشریح کرد و گفت: باوجود شرایط اقتصادی، امکان تعریف مسیرهای جدید به‌صورت مجزا نبوده و مسیرهای جدید در امتداد مسیرهای موجود تعریف می‌شوند تا برای تاکسی‌ها صرفه اقتصادی داشته باشد.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از راه‌اندازی خط جدید شهرک صنعتی محمودآباد خبر داد و گفت: تعدادی خطوط جدید در امتداد مسیرهای قبلی تعریف‌شده که مسیر شهرک صنعتی محمودآباد در امتداد شهرک صنعتی شکوهیه یکی از این خطوط است.

وی، برخی از مسیرهای جدید را نیز نام برد و ابراز کرد: خط خیابان انصار در امتداد مسیر آزادگان، خیابان کیوانفر در امتداد مسیر خیابان امام خمینی(ره) و خیابان خسروشاهی نیز در امتداد مسیر پیام نور تعریف‌شده و به‌زودی این خطوط راه‌اندازی می‌شود.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.