آتش‌نشانی قم نیازمند نردبان‌های بلند مرتبه است/ آتش‌نشانان نباید دغدغه‌ای جز نجات مردم داشته باشند

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم گفت: خرید نردبان ۵۰ متری و سایر خودروهای امداد و عملیات از نیازهای ضروری سازمان آتش‌نشانی شهر قم است که این تجهیزات نسبت به سال گذشته افزایش قیمت ۱۰ برابری داشته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آتش‌نشانی قم نیازمند نردبان‌های بلند مرتبه است/ آتش‌نشانان نباید دغدغه‌ای جز نجات مردم داشته باشند
شناسه : 41699 | انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، روح‌الله امراللهی روز دوشنبه در دهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن ساختمان شهید باکری این شورا، اظهار کرد: خرید نردبان ۵۰ متری و سایر خودروهای امداد و عملیات از نیازهای ضروری سازمان آتش‌نشانی شهر قم است که این تجهیزات نسبت به سال گذشته افزایش قیمت ۱۰ برابری داشته است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: نردبان ۵۰ متری آتش‌نشانی که سال گذشته ۵ میلیارد تومان بود هم‌اکنون تا ۴۰ میلیارد تومان افزایش قیمت داشته و خرید آن به‌تنهایی از توان سازمان آتش‌نشانی خارج است.

همچنین حسین اسلامی رئیس شورای شهر قم در این‌باره اضافه کرد: تجهیزات و دغدغه‌های این سازمان باید به‌صورت کامل برطرف شود تا نیروهای آتش‌نشانی هیچ نگرانی جز نجات جان مردم نداشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: در قالب ماده ۱۶ در طی سال کمک‌های زیادی به نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم می‌شود.

وی با اشاره به عملیات‌های برون‌شهری سازمان آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی، گفت: طبق ضوابط، شهرک‌های صنعتی باید مباحث ایمنی خودشان را تأمین کنند تا با ورود سازمان آتش‌نشانی قم امکان امدادرسانی همزمان به شهروندان در حوادث شهری سلب و عواقب حقوقی و اخلاقی به سمت این سازمان روانه نشود.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.