سرپرست جدید سازمان حمل‌ونقل‌وترافیک شهرداری قم معارفه شد

مراسم معارفه سرپرست جديد سازمان حمل‌ونقل‌وترافیک شهرداری قم برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سرپرست جدید سازمان حمل‌ونقل‌وترافیک شهرداری قم معارفه شد
شناسه : 41689 | انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مراسم معارفه سرپرست جدید سازمان حمل‌ونقل‌وترافیک شهرداری قم با حضور معاون حمل‌ونقل‌وترافیک شهرداری و دیگر مدیران این سازمان برگزار شد.

در این مراسم از خدمات قاسم طالبی سرپرست پیشین این سازمان تقدیر و حسین شعبان‌زاده به‌عنوان سرپرست جدید سازمان حمل‌ونقل‌وترافیک شهرداری قم معرفی شد.

مسعود طبیبی معاون حمل‌ونقل‌وترافیک شهرداری در این جلسه با اشاره به اقدامات  صورت گرفته در سال‌های گذشته، اظهار داشت: در ادامه مسیر باید به سمت تخصص گرایی حرکت کنیم.

وی، توجه به نیازها و امکان دسترسی همه شهروندان به امکانات را در کنار دنبال کردن موضوعات به‌صورت تخصصی، دو اصل مهم در مدیریت عنوان کرد و افزود: سازمان حمل‌ونقل و ترافیک یکی از مؤثرترین سازمان‌های معاونت حمل‌ونقل است که کسب و حفظ منافع شهروندان به‌عنوان یک هدف در دستور کار آن قرار دارد.

معاون حمل‌ونقل‌وترافیک شهرداری قم ادامه داد: کلان نگری و حرکت به طرف اهداف برتر و بی‌تفاوت نبودن نسبت به موضوعاتی که حتی در حوزه اختیارات و وظایف سازمانی نیست اما به‌نوعی به این حوزه مربوط و اثرگذار است؛ شرایط و نوع رفتار شهروندان و همچنین طرح‌ها و پروژه‌های ترافیکی را در کوتاه‌مدت متحول خواهد کرد.

طبیبی با اشاره به برنامه‌ریزی جهت استفاده از ظرفیت‌های بومی در راستای اجرای پروژه‌های سازمان ترافیک، از مدیران و پرسنل خواست نسبت وظایف و مأموریت‌های خود سریع العمل، نوگرا و مسئول باشند.

همچنین حسین شعبان‌زاده سرپرست جدید سازمان حمل‌ونقل‌وترافیک شهرداری قم هم اظهار کرد: در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها باید دانش و نحوه تفکر خود را به نوع رفتار ترافیکی شهروندان نزدیک‌تر کنیم تا شاهد افزایش ایمنی و همراهی بیشتر شهروندان در مسائل و موضوعات ترافیک شهری باشیم.

وی خاطرنشان کرد: استانداردسازی و بهره‌مندی از دانش روز در کنار توجه به خواست و انتظار شهروندان، عوامل تسریع بخشی به اجرای طرح‌های ترافیکی به شمار می‌روند.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.