رضایت مردم و کسبه از اجرای طرح‌های پیاده‌راه‌سازی در قم

مدیر منطقه هفت شهرداری قم، یکی از طرح‌های موفق در اطراف حرم مطهر را اجرای پیاده راه‌ها دانست و گفت: این طرح فضای مناسبی برای خانواده‌ها و کسبه ایجاد کرده و خوشبختانه از این طرح و ادامه آن رضایت دارند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رضایت مردم و کسبه از اجرای طرح‌های پیاده‌راه‌سازی در قم
شناسه : 41624 | انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین‌فر در بازدید نرجس نیازمند عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم از منطقه هفت شهرداری، به بیان مسائل و مشکلات این منطقه در حوزه شهرسازی پرداخت و اظهار داشت: بافت فرسوده در حال حاضر با محدودیت‌هایی برای ساخت‌وساز روبه‌رو بوده و به یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان تبدیل‌شده است.

وی با بیان اینکه اصلاح طرح تفصیلی یکی از درخواست‌های به‌حق شهروندان است، تصریح کرد: در طرح تفصیلی موجود، تراکم و تعداد طبقات کاهش‌یافته و در برخی از موارد این موضوع، نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم خاطرنشان کرد: در بافت فرسوده برخی کوچه‌ها ازجمله کوچه معروف به یزدی‌ها با مشکلات زیادی در عبور و مرور خودروهای امدادرسان مواجه است که اگر به آن رسیدگی نشود در زمان بروز حادثه با مشکلاتی روبه‌رو می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه منطقه هفت سالانه پذیران میلیون‌ها زائر در شهر کریمه اهل‌بیت(س) است، ابراز کرد: این منطقه شهری با توجه به زائرپذیر بودن آن، نیازمند توجه ویژه بوده و نحوه خدمات‌رسانی در آن مورد قضاوت قرار می‌گیرد.

متین فر با تأکید بر اینکه حدود ۵۰۰ واحد اقامتی، سوئیت مسافرتی، مهمان‌پذیر و هتل در منطقه هفت شهرداری قم فعال و مشغول ارائه خدمات هستند، یادآور شد: بازارهای اصلی شهر نیز در این منطقه واقع‌شده که باید بیش‌ازپیش در خدمات به آن توجه شود.

وی ادامه داد: یکی از سیاست‌های مدیریت شهری، حفظ فضای قدسی حرم مطهر حضرت معصومه(س) است و تمام سیاست‌ها حول این موضوع مهم دنبال می‌شود.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم یکی از طرح‌های موفق در اطراف حرم مطهر را اجرای طرح‌های پیاده‌راه‌سازی دانست و گفت: این طرح فضای مناسبی برای خانواده‌ها و کسبه ایجاد کرده و خوشبختانه از این طرح و ادامه آن مردم و کسبه رضایت دارند.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.