راه‌اندازی شبکه تاکسی‌زائر در انتظار تأمین تاکسی لوکس

سرپرست سازمان مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم از برگزاری دوره‌های زبان انگلیسی و عربی برای رانندگان خبر داد و گفت: برای راه‌اندازی تاکسی زائر منتظر اختصاص تاکسی لوکس از طرف اتحادیه تاکسیرانی هستیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
راه‌اندازی شبکه تاکسی‌زائر در انتظار تأمین تاکسی لوکس
شناسه : 41489 | انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک با اشاره به اهمیت راه‌اندازی تاکسی‌زائر در شهر قم، اظهار کرد: شهر قم سالانه مقصد سفر ۲۰ میلیون زائر داخلی و بیش از ۵ میلیون زائر خارجی بوده که در این زمینه نیازمند دریافت خدمات حمل‌ونقلی ویژه هستند.

وی، برنامه‌های شهرداری را برای راه‌اندازی تاکسی‌زائر را تشریح کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌ها انجام‌شده دوره‌های زبان انگلیسی و عربی در سازمان فرهنگی و هنری ویژه رانندگان تاکسی در حال برگزاری بوده و استقبال خوبی از کلاس‌ها شده است.

سرپرست سازمان مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم ادامه داد: برای راه‌اندازی شبکه تاکسی‌زائر نیازمند امکاناتی فراتر از حد معمول بوده و باید خدمات ارائه‌شده سطح توقعات زائران به‌خصوص زائران خارجی را برآورده کند.

وی از ارائه درخواست برای دریافت خودروهای لوکس از اتحادیه تاکسیرانی خبر داد و ابراز کرد: باوجود پیگیری‌های انجام‌شده متأسفانه اتحادیه تاکسیرانی هنوز پاسخی به درخواست شهرداری قم نداده است و منتظر دریافت خودرو هستیم.

نیک از جانمایی ویژه تاکسی زائر در اطراف حرم نیز خبر داد و تصریح کرد: ۵ نقطه اطراف حرم ویژه تاکسی زائر طراحی و جانمایی شده و امیدواریم به‌زودی بتوانیم شبکه تاکسی زائر را با خدماتی لوکس و استاندارد راه‌اندازی کنیم.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.