نیاز حیاتی سازمان آتش‌نشانی قم به تجهیزات جدید

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: این سازمان برای خدمت‌رسانی به شهروندان نیاز به برخی تجهیزات حیاتی و ضروری دارد که باید در اسرع وقت تأمین شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نیاز حیاتی سازمان آتش‌نشانی قم به تجهیزات جدید
شناسه : 41484 | انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری در آیین بزرگداشت روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: قم تنها کلانشهر کشور است که از نظر تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی در وضعیت استاندارد جهانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان قم با اشتیاق، ایثار و از خودگذشتگی برای خدمت‌رسانی به شهروندان قمی مشغول خدمت‌رسانی هستند،‌ افزود: گذشتن از جان خود برای نجات جان دیگران، خصوصیت و ویژگی خاصی است که خداوند آن را در وجود برخی افراد نهادینه کرده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ابراز کرد: خدمت‌رسانی و از خودگذشتگی در وجود نیروهای آتش‌نشانی است و همین مسئله سبب صدمات، شکستی‌ها و سوختگی‌های شدیدی برای این افراد در طول دوران خدمت می‌شود.

وی اضافه کرد: طی ۱۰ سال گذشته تحولات زیادی در سازمان آتش‌نشانی قم انجام‌شده اما این سازمان برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم نیازمند حمایت‌های بیشتری از جانب شهرداری و سایر مسئولان استانی است.

جعفری با تأکید بر اینکه رسالت سازمان آتش‌نشانی با جان و مال مردم گره‌خورده و شایسته است تا درخواست‌ها و مطالبات این سازمان در رأس پیگیری‌های شهرداری و مسئولان استانی قرار بگیرد،‌ گفت: سرانه اضافه‌کار آتش‌نشانی قم برخلاف سایر سازمان‌ها ۹۰ ساعت درنظر گرفته‌شده که پایین‌ترین مقدار در مقایسه با سایر سازمان‌های تابعه است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اذعان کرد: سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم برای خدمت‌رسانی به شهروندان نیاز به برخی تجهیزات حیاتی و ضروری دارد که باید در اسرع وقت تأمین شود.

وی یادآور شد: سازمان آتش‌نشانی با وجود اینکه یک سازمان با رسالت خدماتی است اما با پیگیری‌ها و تدابیر انجام‌شده سالانه ۵ میلیارد تومان درآمد خالص به دست می‌آورده و اقتصاد مقاومتی را به شکل مطلوبی عملیاتی شده است.

جعفری با اشاره به احداث ایستگاه مادر آتش‌نشانی در بلوار پیامبر اعظم(ص)، خاطرنشان کرد: تنها ایستگاه مادر آتش‌نشانی کشور با تجهیزات مدرن در شهر مقدس قم در حال احداث است.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.