استقبال جوانان از واکسیناسیون در قم

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با اشاره به آمادگی این استان برای برداشته‌شدن محدودیت سنی تزریق واکسن، گفت: استقبال گروه‌های سنی پایین برای دریافت واکسن کرونا مطلوب‌تر از گروه‌های سنی افراد سالمند است و حذف محدودیت سنی و عمومی کردن واکسیناسیون پیگیری می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استقبال جوانان از واکسیناسیون در قم
شناسه : 40817 | انتشار : ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، بیژن سلیمان‌پور روز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران قم در سالن کرامت استانداری، با اشاره به ظرفیت خالی برخی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا، بیان کرد: وضعیت کلی واکسیناسیون دراین استان هم اکنون قابل قبول و رضایت بخش نیست.

وی تصریح کرد: برای بهبود وضعیت واکسیناسیون عمومی در قم باید رایزنی‌های لازم توسط دانشگاه علوم پزشکی برای حذف محدودیت سنی و عمومی کردن دریافت واکسن پیگیری شود.

وی ادامه داد: استقبال گروه‌های سنی پایین برای دریافت واکسن کرونا مطلوب‌تر از گروه‌های سنی افراد سالمند است و تلاش می‌شود تا واکسیناسیون گروه سنی زیر ۱۸ سال نیز توسعه یابد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم ابراز داشت: هم اکنون ۱۳۰ هزار دز واکسن در استان قم ذخیره شده و با واردات مطلوب انواع واکسن هیچ نگرانی بابت واکسیناسیون عمومی وجود ندارد اما باید نسبت به تحرک و افزایش ضریب واکسیناسیون اقدام شود.

وی یادآور شد: اینکه هنوز هیچ کدام از شهرهای کشور در وضعیت آبی و عادی قرار ندارد نشان می دهد که خطر ویروس کرونا همچنان نگران کننده است و نباید در دام عادی انگاری گرفتار شویم.

سلیمان‌پور گفت: منع تردد شبانه تنها برای افرادی که برای تزریق واکسن مراجعه می‌کنند برداشته شده و سایر افراد در صورت تردد در این ساعات مشمول جریمه خواهند شد.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.