انتقاد سخنگوی شورای شهر از روند کُند تملک پارکینگ در قم

سخنگوی شورای شهر قم با انتقاد از وضعیت نه‌چندان مطلوب تملکات برای توسعه ظرفیت‌های پارکینگ شهر، گفت: روند تملک پارکینگ در قم کُند است و با ادامه این روند، تحقق بودجه سال جاری شهرداری با چالش همراه خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتقاد سخنگوی شورای شهر از روند کُند تملک پارکینگ در قم
شناسه : 40745 | انتشار : ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن محرری سخنگوی شورای شهر قم امروز در هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر در سالن جلسات ساختمان شهید باکری این شورا، لایحه اخذ مجوز اصلاح ردیف با عنوان تملک بلوارهای حضرت نرجس(س) و حضرت خدیجه(س) و ایجاد ردیف با عنوان تملک انتهای کوچه ۱۵ شهید کلهری بودجه ۱۴۰۰ شهرداری قم را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: روند فعلی تملک‌ها در شهر قم کند شده و طی ماه‌های اخیر تملک چشمگیری رخ نداده است.

عضو شورای شهر قم، رکود بازار مسکن را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: شهروندان به دلیل شرایط حاکم بر بازار تمایلی برای تعامل با شهرداری قم برای تملک ندارند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: پروژه ادامه بلوار جمهوری اسلامی و فاز۵ عمار یاسر طی چند ماه گذشته تزریق مالی نشده و روند عملیات عمرانی آن کاملاً کند شده ست.

وی با انتقاد از وضعیت نه‌چندان مطلوب تملکات برای توسعه ظرفیت‌های پارکینگ شهر، گفت: روند تملک پارکینگ در قم کُند است و با ادامه این روند تحقق بودجه سال جاری شهرداری با چالش همراه خواهد شد.

محرری خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط حاکم بر جامعه و بازار شهروندان در تملکات شهری درخواست وجه نقد از شهرداری را دارند، درحالی‌که طبق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قم ۸۰ درصد تملکات باید به‌صورت معوض توافق شود.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.