ورود محموله جدید واکسن آسترازنکا و برکت به قم/ سینوفارم هم می‌آید

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم از ورود محموله جدید واکسن آسترازنکا و برکت به قم خبر داد و گفت: واکسن سینوفارم نیز به استان وارد می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ورود محموله جدید واکسن آسترازنکا و برکت به قم/ سینوفارم هم می‌آید
شناسه : 40511 | انتشار : ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم، سیامک محبی در گفت وگویی افزود: ۴۵۵ هزار و ۸۸۱ دوز واکسن در استان قم تزریق شده است که از این تعداد، ۳۴۲ هزار و ۷۳۰ نفر دوز اول و ۱۱۳ هزار و ۱۵۱ نفر نیز دو دوز را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در تأمین واکسن کرونا برای جامعه هدف در استان قم مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: در روز گذشته ۲۵ هزار واکسن از نوع آسترازنکا و کووایران برکت به استان قم اختصاص داده شد که تا پایان امروز نیز ۲۷ هزار دوز واکسن از نوع سینوفارم به این تعداد افزوده خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به ایمنی زایی قابل قبول همه واکسن های موجود با وجود تنوع بالا، تأکید کرد: اولویت‌بندی ویژه‌ای از سوی سازمان بهداشت جهانی تعیین نشده و تمام واکسن هایی که در دسترس هستند بهترین واکسن‌ها هستند.

محبی در پایان با تأکید بر لزوم اعتماد مردم به روند واکسیناسیون گفت: از تمامی واجدین شرایط تزریق واکسن درخواست می کنیم در اسرع وقت با مراجعه به یکی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند. در نهایت توجه به پروتکل ها برای گذر ایمن از این پاندمی برای همه مردم الزامی است و امیدواریم با انجام واکسیناسیون با سرعت حداکثری بتوانیم از این شرایط سخت عبور کنیم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.