تکمیل ایستگاه مترو شهید مطهری تا پایان شهریور

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم با بیان اینکه ایستگاه مترو شهید مطهری تا پایان شهریور برای تست گرم آماده می‌شود، گفت: این ایستگاه در سه طبقه با کاربری بلیت فروشی، سکوی مسافران و نصب تأسیسات در حال تکمیل است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تکمیل ایستگاه مترو شهید مطهری تا پایان شهریور
شناسه : 40159 | انتشار : ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، منصور درویشی با تشریح آخرین وضعیت ساخت ایستگاه مترو شهید مطهری قم، اظهار داشت: این ایستگاه سه ورودی دارد که در حال حاضر تکمیل مراحل ورودی‌های دوم و سوم در حال انجام است، ورودی دوم از سمت میدان تره‌بار و ورودی سوم نیز در ضلع جنوبی میدان قرار دارد که هم اکنون این ورودی‌ها از بیرون تکمیل شده و از داخل نیز ورودی دوم بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بیان کرد: ساخت ورودی اول و کیوسک‌های تهویه نیز در حال انجام بوده که بخشی از کارها باقی مانده و سعی می‌کنیم نمای بیرونی از سطح خیابان را تکمیل کنیم.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم در مورد میدان مطهری نیز بیان کرد: حصارهای میدان باز شده و برای بهسازی تحویل شهرداری منطقه شده تا این میدان نیز تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

درویشی خاطرنشان کرد: ایستگاه مترو شهید مطهری در سه طبقه ساخته می‌شود که یکی از طبقات بلیت فروشی، طبقه دیگر سکوی مسافران و دیگری نیز نصب تأسیسات است.

وی گفت: در حال حاضر نیز پیشرفت انجام کار در طبقات حدود ۸۰ درصد است و با برنامه ریزی صورت گرفته امیدواریم با حدود ۱۲۵ نفر نیروی کاری که در ساخت ایستگاه فعال هستند در کمترین زمان ممکن شاهد بهره برداری طرح باشیم.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم گفت: براساس پیش بینی صورت گرفته تا سه ماه آینده کل پروژه را تکمیل می‌کنیم اما در حال حاضر و به منظور انجام تست گرم تکمیل سالن بلیت فروشی، اتاق‌های اداری و تکمیل سکوها در دست اقدام است.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.