طرح «اشک وصال» در قم اجرا می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: طرح «اشک وصال» همزمان با ماه محرم در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در قم برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
طرح «اشک وصال» در قم اجرا می‌شود
شناسه : 39692 | انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالقاسم مقیمی اظهار کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم بر اساس سنت همه ساله خود برنامه‌های متنوعی با عنوان طرح «اشک وصال» با مشارکت دیگر نهادهای استانی جهت بزرگداشت ایام حزن و اندوه ماه محرم در سطح شهر اجرا می‌کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، بخشی از برنامه‌های اجرایی این طرح را مورد اشاره قرار داد و گفت: ویژه برنامه حسینیه سیار «اشک وصال» شامل برگزاری برنامه‌هایی نظیر مداحی، ذکر مصیبت و برگزاری تعزیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جوار مساجد می‌شود.

وی افزود: برنامه کاروان ایثار نیز با برپایی مجالس روضه در جوار منازل خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

مقیمی تاکید کرد: استقرار مشاور و گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر در بوستان‌های شهری در این ایام به ویژه در دهه اول محرم که مصادف با دهه امر به معروف و نهی از منکر است با همکاری گروه‌های جهادی اجرا خواهد شد.

وی، پایبندی به شیوه نامه‌های بهداشتی را اولویت برنامه‌های ماه محرم دانست و گفت: برنامه‌های این طرح با رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم بیان کرد: برپایی نمایشگاه امر به معروف و نهی از منکر شامل عکس نوشته، وصیت نامه شهدای گرانقدر استان قم با موضوع نماز و امر به معروف و نهی از منکر در دهه اول محرم نیز از مجموعه اقدامات این طرح است.

نوشته های مشابه
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
رویکرد نرم‌افزاری و اجتماعی برای برنامه راهبردی سوم شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.