نوبت واکسیناسیون کرونا به ۶۰ ساله‌ها رسید

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم از ورود محموله ۱۴ هزار دوز واکسن ایرانی و خارجی و آغاز ثبت‌نام گروه سنی بالای ۶۰ سال برای واکسیناسیون در سامانه سلامت خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نوبت واکسیناسیون کرونا به ۶۰ ساله‌ها رسید
شناسه : 38727 | انتشار : ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، سیامک محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم از آغاز ثبت‌نام گروه سنی بالای ۶۰ سال برای واکسیناسیون کرونا در سامانه سلامت خبر داد و گفت: تمامی متولدین سال‌های ۱۳۴۰ و ماقبل با ورود به سامانه سلامت https://salamat.gov.ir نسبت به ثبت‌نام و اخذ نوبت واکسیناسیون اقدام کنند.

وی همچنین به ورود محموله جدید واکسن کرونا به استان قم خبر داد و گفت: این محموله شامل ۱۴ هزار دوز واکسن ایرانی و غیر ایرانی است و محموله بعدی نیز در روز شنبه تحویل این معاونت خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ضمن دعوت از متولدین ۱۳۴۰ و ماقبل جهت دریافت واکسن، گفت: در حال حاضر واکسن ایرانی و غیر ایرانی به اندازه کافی در استان موجود است.

محبی افزود: افرادی که به هر دلیل امکان ثبت‌نام در سامانه را نداشته یا در مرحله قبل در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و امکان ثبت مجدد ندارند نیز می‌توانند به مراکز واکسیناسیون مراجعه و اقدام به تزریق واکسن کنند.

وی در ادامه گفت: انتخاب نوع واکسن به درخواست افراد است و همشهریان گرامی نسبت به انتخاب نوع واکسن مختار هستند. 

خاطرنشان می‌شود در حال حاضر سه مرکز واکسیناسیون واقع در میدان روح الله- مصلی و مجتمع امام خمینی همه روزه از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۲۰ و یک پایگاه خودرویی واقع در بلوار شهید سلیمانی(پارکینگ مصلی) از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در خدمت همشهریان گرامی هستند.

واکسیناسیون حداکثری افراد جامعه در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند استان قم و کشور را از وضعیت موجود خارج کرده و به وضعیت بهتری برساند.

نوشته های مشابه
سفر رئیس جمهور به قم با ۸۷ مصوبه همراه بود
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل متروی قم/ اراضی واگذار شده به مؤسسات علمی و فرهنگی تعیین تکلیف شود
درب طلای اهدایی حرم حضرت معصومه(س) به حرم امام رضا(ع) رونمایی شد
دستور رئیس جمهور برای تعیین تکلیف مونوریل و فرودگاه قم
افتتاح مرکز عملیات بحران و پایگاه اورژانس قم
هتل «طلائیه» در قم به بهره‌برداری رسید
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.