توزیع بیش از ۹ هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه۴

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از توزیع بیش از ۹ هزار تن آسفالت در سه‌ماهه نخست سال جاری در سطح معابر و خیابان‌های این منطقه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توزیع بیش از ۹ هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه۴
شناسه : 37830 | انتشار : ۰۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان‌مقدم با اشاره به اهمیت توزیع آسفالت در سطح معابر و خیابان‌های سطح منطقه، اظهار داشت: در سال گذشته بیش از ۴۰ هزار تن آسفالت در سطح منطقه چهار توزیع شد که آمار قابل‌توجهی در بین مناطق هشت‌گانه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به درخواست‌های مکرر مردمی و در راستای ارتقا و بهبود تردد و عبور و مرور شهروندان با رویکرد افزایش ضریب ایمنی تردد این توزیع آسفالت‌ها انجام‌شده است، تصریح کرد: پس از بررسی‌های کارشناسی و ارزیابی‌های به‌عمل‌آمده، شوارع فرعی سالاریه، خیابان شهدای ناجا، بلوار شهید سپهبد سلیمانی و ۳۰ متری سنگ‌بری‌ها و … آسفالت شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم یادآور شد: در سال جاری حدود ۷۰ هزار مترمربع از شوارع و معابر سطح منطقه روکش آسفالت شده و این روند تا قبل از فصل بارندگی ادامه خواهد داشت تا در فصل بارندگی ضمن کاهش و رفع آب‌گرفتگی در سطح معابر تسهیل در عبور و مرور شهروندان را نیز شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: کیفیت آسفالت نقش به سزایی در زندگی شهروندان داشته و بهبود عبور و مرور شهری و ناوگان حمل‌ونقل شهری نیز از آن تأثیرپذیر است.

اصفهانیان‌مقدم در خاتمه از همکاری و مساعدت شهروندان محترم در اجرای پروژه‌های فنی و عمرانی در سطح منطقه تقدیر و تشکر کرد.

نوشته های مشابه
سفرنامه‌نویسی ساده نیست/ خط قرمزها را می‌شناسم/ فعلاً برنامه‌ای برای ساخت رادیو هفت ندارم
تفاوت‌های فرهنگی ایران و ژاپن/ ایرانی‌ها شادند ژاپنی‌ها پر کار!
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.