رقابت مجازی برترین‌های پرورش‌اندام در قم

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم از برنامه‌ریزی این هیئت برای برگزاری رقابت‌های پرورش‌اندام قهرمانی قم به شکل مجازی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رقابت مجازی برترین‌های پرورش‌اندام در قم
شناسه : 36989 | انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، سعید آمده اظهار کرد: با توجه به دغدغه و سؤالات مکرر مربیان و ورزشکاران مبنی بر قطعیت برگزاری مسابقات پرورش‌اندام در تابستان، هیئت در حال مذاکره با مراجع ذی‌صلاح برای کسب مجوز برگزاری مسابقات در مرداد ماه است ولی در شرایط کنونی نمی‌توان برگزاری مسابقات با روال همیشگی را با قطعیت اعلام کرد.

وی اضافه کرد: به هر حال هیئت با تمام ظرفیت خود پیگیر کسب مجوز برگزاری مسابقات پرورش‌اندام قهرمانی قم طبق سنوات قبل است، در ضمن لازم است مربیان و ورزشکاران پرورش اندام بدانند که هیئت در بدترین حالت یعنی عدم صدور مجوز برگزاری مسابقات، طرح ویژه خود با نام «برترین‌های پرورش‌اندام» استان قم را برای بدن‌های آماده در مرداد ماه با جوایز ویژه نقدی و به صورت کاملا رایگان برگزار خواهد کرد که البته قوانین و شرایط این طرح متعاقبا اعلام می‌شود.

آمده یادآور شد: در صورتی که مجوز برگزاری مسابقات طبق سنوات قبل از مراجع ذی‌صلاح کسب شود بخش‌نامه آن صادر و اطلاع‌رسانی خواهد شد، در غیر این صورت فقط طرح برترین‌های پرورش‌اندام در مرحله مقدماتی به شکل مجازی و در مرحله نهایی به صورت حضوری به میزبانی خانه بدن‌سازی قم برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم در ادامه با اشاره به حضور ورزشکاران قم در مسابقات فیتنس چلنج کشور، افزود: نخستین دوره این رقابت‌ها در هر دو بخش آقایان و بانوان زیر نظر فدراسیون برگزار شد و به دلیل اینکه جنبه انتخابی تیم ملی را داشت از اهمیت بسیار بالای برخوردار بود.

وی با اشاره به نتایج رکوردگیری فیتنس چلنج، اضافه کرد: رکوردگیری آیتم‌های مسابقات فیتنس چلنج در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد و نفرات اعزامی استان قم بر اساس این رکوردگیری محمدحسن محمدی و امیر نجات‌نیا در بخش مردان و فاطمه رنجبر به همراه فرزانه شهبازی در قسمت بانوان بودند که در تهران به میدان رفتند.

نوشته های مشابه
پنجمین نمایشگاه «میثاق با ولایت» هیئت خادم الرضا(ع) برپا می‌شود
یزدی‌‌ها «قمپز» را شیرین کردند
برگزیدگان جشنواره «نامه نامور» در قم تجلیل شدند
آبیاری سنتی فضای سبز در قم نداریم
بررسی روند پروژه‌های منطقه یک قم
اجرای ۹۷ پروژه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.